۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۱۴۹۳۶۶
به همت نمایندگی ولی فقیه در سپاه؛

شماره 65 ماهنامه پیام انقلاب منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ شصت‌و پنجمین شماره ماهنامه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی پیام انقلاب به همت نمایندگی ولی فقیه در سپاه منتشر شد.
شماره 65 ماهنامه پيام انقلاب

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شماره 65 ماهنامه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی پیام انقلاب با تیتر «حماس با حمایت ایران بار دیگر صهیونیست‌ها را شکست داد» منتشر شد.

 

«سرمقاله»، «یک جرعه نور، مطالبات رهبری»، «حماسه عاشورا و ظرفیت جهانی آن»، «جریان انحرافی موجود یا موهوم»، «یادی از یاران ظهور»، «اقتدار ایران در خلیج فارس»، «فرهنگ بسیجی»، «فناوری و نیروهای آینده بسیج»، «بسیج نیرویی برای همه میدان‌ها»، «بسیج ضامن اقتدار و عظمت انقلاب»، «فرهنگ بسیجی و تولید ملی و سرمایه ایرانی»، «بسیج در گذر انقلاب»، «جهش در عرصه بهداری رزم»، «گرامیداشت مقام شهید حسن تهرانی‌مقدم»، «دیدگاه» و «نقش و وظایف جنبش‌های دانشجویی» بخشی از موضوعاتی است که در این شماره می‌خوانیم.

 

در بخشی با عنوان بسیج نیرویی برای همه میدان‌ها آمده است: «در حال حاضر، نیروی مقاومت بسیج وظایفی همچون جذب، آموزش و سازماندهی اعضای بسیج، حفظ، انسجام و ارتقای روحیه بسیجیان، دفاع محلی و مقاومت مردمی و همکاری با سازمان‌های آموزشی، سازندگی و بهداشتی کشور را بر عهده دارد.

 

وظیفه بسیج فقط به جنگ و مسأله نظامی محدود نمی‌شود، امنیت داخلی کشور در سخت‌ترین شرایط (دوران فعالیت منافقین و دیگر گروه‌های ضدانقلاب) به مدد نیروهای بسیج و پایگاه‌های مقاومت حفظ گردید.

 

دشمنان فرهنگ بسیجی فرصت طلبانه در هر جا رخنه کرده‌اند و مأموریت دارند تا«فرهنگ بسیجی» را در جامعه کم‌رنگ کنند، آنان سعی دارند بسیج و بسیجی را سمبل خشونت معرفی کنند و ترویج فرهنگ بسیجی را نشانه‌ای از ترویج نظامی‌گری قلمداد کنند، آنان که مغرضانه و یا ناآگاهانه سعی در القای شبهات کذب می‌نمایند در حقیقت ظلمی بزرگ و ناجوانمردانه به بسیج و انقلاب و مردم می کنند.»

 

در بخش‌های بعدی این ماهنامه می‌خوانیم:«روابط ایران و آذربایجان»، «علل افزایش تنش سیاسی در عراق»، «بحران دمکراسی غرب در خاورمیانه»، «لابی صهیونیسم در نظام سیاسی آمریکا»، «درگیری‌های داخلی در لبنان»، «روسیه در بحران سوریه»، «جهان اسلام و الگویی به نام ترکیه»، «طالبان در ایران»، «دولت‌سازی در لیبی جدید»، «حاکمیت ایران بر جزایر سه‌گانه»، «توسعه تولید ملی» و «نقش مردم و بخش خصوصی در اقتصاد مقاومتی» را در بخش‌های بعدی این شماره می‌خوانید.

 

در بخش دیگری از این ماهنامه با عنوان لابی صهیونیسم در نظام سیاسی آمریکا می‌خوانیم: «حکومت رژیم صهیونیستی در قلب آمریکا جای دارد و هرگونه انتقاد از آن کاملا یک اقدام ضدصهیونیستی تلقی می‌گردد، مردم آمریکا جرأت ندارند که اشتباهات رژیم صهیونیستی را به زبان بیاورند و دلیل این قضیه قدرت و نفوذ بیش از حد لابی صهیونیستی است.

 

صهیونیست‌ها قادرند در بسیاری از مراحل و سطوح فرآیند سیاسی آمریکا مانند سطوح ایالتی، مبارزات انتخاباتی مقدماتی، کمیته‌های کنگره، وارد آوردن فشار به رییس جمهور، تبلیغات و نفوذ در افکار عمومی و طرح دعوا در دادگاه‌ها دست به اقدام بزنند.»

 

در پایان نیز این مطالب به چشم می‌خورد:«فتنه اقتصادی، طرح سازش با غرب»، «رویدادهای فرهنگی»، «معرفی کتاب»، «نگاهی به جنگ سایبری»، «علل افزایش طلاق در کشور»، «توهین به پیامبر صلی الله علیه و آله در بازی‌های رایانه‌ای»، «انقلاب و بیراهه‌ها» و «مقاومت و پایداری».

 

در ذیل موضوع انقلاب و بیراهه‌ها در این ماهناهه می خوانید: پروژه «استحاله» و «دگردیسی ماهوی» آن‌چنان خزنده و نامحسوس است که به غیر از جمع محدودی از خواص اهل بصیرت، اصل وجود آن را تشخیص نمی دهند و از این رو در سایه غفلت و خواب‌الودگی نیروهای انقلابی، موریانه‌وار چارچوب و شالوده ایدئولوژی اسلامی و انقلابی را می‌خورد و آن را به غیر خود مبدل می‌نماید.

 

هنگامی که یک نهضت اجتماعی اوج می گیرد و جاذبه پیدا می‌کند و مکتب‌های دیگر را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، پیروان مکتب‌های دیگر برای رخنه‌کردن در آن مکتب و پوسانیدن آن از درون، اندیشه‌های بیگانه را که با روح آن مکتب مغایر است وارد آن مکتب می‌کنند و آن مکتب را به این ترتیب، از اثر و خاصیت می‌اندازند و یا کم‌اثر می‌کنند.

 

گفتنی است،‌ شصت‌وپنجمین شماره ماهنامه پیام انقلاب به صاحب امتیازی نمایندگی ولی فقیه در سپاه و مدیر مسؤولی رمضان شریف، آذر‌ماه 1391 در 80 صفحه با قیمت 1500 تومان منتشر شده است. /907/ن601/ق

ارسال نظرات