۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۱۴۹۵۱۲
سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن:

اسرائیل با مجهز کردن سلفی‎ها به مقابله با بشار اسد می‎پردازد

خبرگزاری رسا ـ سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن ضمن تاکید بر سقوط بشار اسد گفت: اسرائیل با مجهز کردن سلفی‎ها به عنوان جهاد گران به مقابله با بشار اسد می پردازد.
سفير اسرائيل در آمريکا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مایکل اورن سفیر رژیم غاصب اسرائیل در واشنگتن، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فوکس نیوز گفت: بحران در سوریه به نفع رژیم اسرائیل است و تل آویو ترجیح می دهد که با مجهز کرن سلفی‎های تکفیری به عنوان جهادگران به مقابله با بشار اسد رییس جمهوری سوریه بپردازند.


وی خاطر نشان کرد: آمریکا و اسرائیل خواهان سقوط دولت بشار اسد و خلع او از مقام ریاست جمهوری هستند و برای این خواسته جلسات متعددی دو طرف آمریکایی و اسرائیلی با هم گرفته اند.


سفیر رژیم غاصب اسرائیل اظهار داشت: در زمان های اول ریاست جمهوری بشار اسد اسرائیل به آمریکا تذکر داده بود که بشار اسد فردی خطرناک برای منطقه است و هر چه زودتر باید برود؛ اما متاسفانه این کار صورت نگرفت و در حال حاظر یک پرسه طولانی مدت برای سرنگونی او داریم.


وی بیان کرد: سوریه به یک متحد جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان تبدیل شده است و این یک امر خطرناک برای منطقه و منافع اسرائیل است./994/ب903/ک

ارسال نظرات