۲۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۱۴۹۹۸۶
در چهارمحال و بختیاری؛

نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی در شهرکرد با حضور نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و دیگر مسؤولان استانی در شهرکرد برگزار شد.

در بخش نخست این نشست حجت الاسلام و المسلمین نکونام فتنه سال 88 را فتنه‌ای عظیم دانست و با تأکید بر لزوم تبیین واقعه 9 دی، گفت: در حماسه 9 دی‌، واقعه‌ای مهم که همان حضور با بصیرت مردم در صحنه بود، تلاش پیچیده دشمنان نظام برای رسیدن به مقاصد شوم خود را خنثی ساخت.

وی با اشاره به شباهت اردوگاه امام حسین(ع) در کربلا و انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در برهه کنونی اردوگاه امام حسین(ع) و انقلاب اسلامی ایران در یک مسیر قرار دارند و این در حالی است که اردوگاه یزیدی، فتنه و استکبار به صورت تمام عیار در برابر اردوگاه انقلاب اسلامی ایران توطئه و فتنه انگیزی می کند.

حجت‌الاسلام نکونام خدامحوری را ویژگی مبنایی اردوگاه امام حسین(ع) و همچنین اردوگاه انقلاب اسلامی در عصر حاضر دانست و اظهار کرد: در واقعه عظیم کربلا آنچه تبلور داشت خدامحوری بود و در انقلاب اسلامی ایران نیز آنچه از آغاز تا امروز در امام خمینی(ره)، لبیک‌گویان به ایشان و شهدا موج می‌زد، خدامحوری و حرکت در مسیر الهی بود و چنانچه روزی رنگ الهی از اقدامات و چهره‌ها محو شود آن روز، روز نابودی ما خواهد بود.

در بخش دیگری از این نشست علی گرجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان این که سومین سالگرد حماسه 9 دی دارای حساسیت و ویژگی های خاصی است، ابراز داشت: حماسه بزرگ 9 دی باید ساماندهی و برنامه ریزی شود تا حماسه خلق شده از سوی ملت ایران با عظمت در استان ها به ویژه چهارمحال و بختیاری برگزار شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از ساماندهی 16 کمیته برگزار کننده حماسه 9 دی در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: کمیته طلاب و روحانیان، کمیته اجرایی و پشتیبانی، ادارات کل، فضاسازی و تبلیغات، کمیته دانشجویی، اطلاع رسانی، هیأت های مذهبی و بانوان از مهم ترین کمیته های برگزار کننده حماسه 9 دی در چهارمحال و بختیاری هستند.

گرجی با بیان این که برگزاری همایش میثاق با ولایت و امامت در 27 نقطه استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود، اظهار داشت: برنامه های فرهنگی و معنوی با موضوعیت بصیرت همزمان با حماسه 9 دی در مراکز شهرستان های چهارمحال و بختیاری برگزار می شود./9461/پ203/ب

ارسال نظرات