۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۱۵۰۲۱۳

دومین شماره نشریه اشارت منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با هفته پژوهش و سالروز گرامیداشت وحدت حوزه و دانشگاه، دومین شماره نشریه اشارت ویژه نامه حوزه علمیه امام خمینی(رحمةالله‌علیه) ارومیه منتشر شد.
اشارت

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، ماهنامه علمی و تخصصی اشارت که به همت جمعی از طلاب حوزه علمیه امام خمینی(رحمةالله‌علیه) ارومیه منتشر می شود، در دومین شماره خود به انتشار مطالبی در موضوعات مختلف سیاسی، فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی مرتبط با حوزه های علمیه استان پرداخته است.

 

تبیین دیدگاه‌ها و نظرات امام خمینی و شهید مطهری (رحمةالله‌علیهما)، بیانات مهم و کلیدی مقام معظم رهبری، حکایت‌ها و موعظه‌های اخلاقی، تشریح برخی از معضلات و ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی و همچنین اخبار جهان اسلام و حوزه های علمیه در دومین شماره نشریه اشارت آمده است.

 

این نشریه به دلیل اینکه بتواند رویکرد علمی و پژوهشی خود را حفظ کرده و از لحاظ علمی مثمر ثمر واقع شود، به چاپ مقالات و تحقیقات علمی طلاب حوزه علمیه ارومیه نیز اقدام می کند و در روزهای آتی هیأت تحریریه نشریه در راستای برنامه‌های پژوهش محور حوزه های علمیه، در نظر دارد تا مطالب خود را به سمت چاپ مقالات و تحقیقات طلاب محقق و پژوهشگر سوق دهد.

 

بنابراین گزارش، نخستین ماهنامه تخصصی و علمی حوزه‌های علمیه آذربایجان‌غربی با عنوان اشارت با هدف ارتقای مهارت های نوشتاری و همچنین ارتقای سواد پژوهشی و تحقیقی طلاب مدارس علمیه استان منتشر می شود.

 

هیأت تحریریه ماهنامه اشارت از عموم علاقه‌مندان و طلاب مستعد در مدارس علمیه استان به ویژه شهر ارومیه دعوت می کند تا با قلم‌فرسایی و ارائه پروژه‌های تحقیقی و علمی خود به غنای هرچه بیشتر این نشریه کمک کنند./935/ن602/ق

ارسال نظرات