۲۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۱۵۰۳۳۹
از سوی انتشارات جامعةالمصطفی؛

کتاب روانشناسی در تبلیغات دین منتشر می‌شود

خبرگزاری رسا ـ کتاب «روانشناسی در تبلیغات دین» تألیف حجت‌الاسلام زینتی از سوی انتشارات جامعة‌المصطفی (صلی‌الله‌علیه‌وآله) العالمیة در آینده وارد بازار می‌شود.
کتاب، انتشارات، نشر

 

حجت‌الاسلام علی زینتی، عضو هیئت علمی جامعةالمصطفی ‌(صلی‌الله‌علیه‌وآله) العالمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از انتشار کتاب «روانشناسی در تبلیغات دین» از سوی انتشارات این جامعه در آینده خبر داد.

وی اضافه کرد: این کتاب از بخش‌های همچون «تعریف روانشناسی در تبلیغ»، «ارتباط میان روانشناسی و تبلیغ»،‌ «بررسی ارکان تبلیغ»، «انواع پیام‌های تبلیغی»، «سطوح اثرگذار در پیام‌های تبلیغی»، «پیام‌های تبلیغی در مخاطب، مبلغ، رسانه و کانال»، «کارگاه روش تبلیغ» و «راهکار نفوذ و متقاعد کردن مخاطب» تشکیل شده است.

عضو هیئت علمی جامعةالمصطفی ‌(صلی‌الله‌علیه‌وآله) العالمیه تصریح کرد: برای نوشتن کتاب «روانشناسی در تبلیغات دین» از کتاب‌های روایی، علم روانشناسی، مخاطب شناسی، علمی و برخی از تفاسیر قرآن کریم استفاده شده است.

حجت‌الاسلام زینتی در ادامه به اهداف نگارش کتاب «روانشناسی در تبلیغات دین» اشاره کرد و گفت: بکارگیری یافته‌های روانشناسی در هنگام تبلیغ احکام دینی اثر زیادی در پیشبرد احکام دین و بهره‌گیری مردم از این احکام خواهد داشت.

وی افزود: طلاب می‌توانند با بهره گیری از این کتاب در تبلیغ خود بیشتر موفق بوده و مردم و جوانان را جذب احکام و فرهنگ دین کنند.

گفتنی است، کتاب «روانشناسی در تبلیغات دین» تألیف حجت‌الاسلام زینتی از سوی انتشارات جامعةالمصطفی ‌(صلی‌الله‌علیه‌وآله) العالمیه در آینده وارد بازار می‌شود./993/ت302/ق

ارسال نظرات