۰۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۱۵۰۹۵۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:

حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به این که نهم دی سال 88 به‌عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در تاریخ ماندگار شد، بیان داشت: این ملت همیشه در صحنه در آن روز تاریخی با بصیرت بالای خودشان برای همیشه در تاریخ به‌طور جاویدان ثبت کردند
مدير کل تبليغات اسلامي قزوين

حجت‌الاسلام علی نعمت‌الهی، مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین در گفت و گوبا خبرنگار خبرگزاری رسا با گرامیداشت حماسه نهم دی سال 88 ملت ایران، گفت: نهم دی پاسخ مناسبی به حرکت ساختارشکنانه عده‌ای معلوم الحال بود که از طریق سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی خارج از کشور هم هدایت می‌شدند و عده‌ای فریب خورده با آنها همگام و همراه شدند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین افزود: مردم آگاه و با بصیرت ایران در نهم دی ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) به ندای رسای رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت مبارزه با اقدامات ساختار شکنانه لبیک گفتند و با تبعیت از فرامین رهبری پاسخ کوبنده‌ای به توطئه‌ها و فتنه‌های مرموز استکبار جهانی و نا آگاهان و فریب خوردگان داخلی دادند.

 

وی در ادامه اظهار داشت: مردم در حماسه نهم دی حضور چشمگیری داشتند و نشان دادند در طول تاریخ هر موقع باورهای آنها مورد حمله و هجمه قرار گیرد واکنش سریع نشان می دهند.

 

حجت الاسلام نعمت الهی تصریح کرد: اهالی یک جامعه باورمحور که بر اساس باورهای خود زندگی می کنند تحمل توهین به باورها و اعتقادات خود را از طرف هیچ شخص و گروهی نداشته و با حرکت خردمندانه و قاطعانه خود پاسخ دندان شکنی به هر گونه عمل یا گفته تحریک آمیز و توطئه گرانه می‌دهند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین اظهار داشت: جریان فتنه سال 88، انقلاب را پالایش کرد و با حرکت جدی مردم و با نگاه ولایت محور آنها و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب علاوه بر این که دفع شد، انقلاب اسلامی ایران رابیمه کرد بنابراین همه وظیفه داریم ضمن آسیب شناسی این فتنه به تبیین ابعاد مختلف آن پرداخته و با انجام پژوهش‌ها و تحلیل‌های کارشناسی شده زمینه افزایش آگاهی و هدایت نسل‌های آینده انقلاب اسلامی را فراهم کنیم.

 

حجت الاسلام نعمت الهی با بیان این که حماسه دی ماه حرکتی آگاه و حماسی در جهت احیای حرکت های عاشورایی و تجدید صحنه های موفقیت آمیز آفریده شده در عاشورا بود، افزود: ملت ولایت مدار ایران اسلامی در آن روز تاریخی به دنیا فهماندند که تا پای جان از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

 

وی افزود: ملت ایران همواره اثبات کرده اند هر گاه پای منافع دینی، ملی، ولایت و اصول ارزش‌های دینی در میان باشد آنان ثابت قدم از این منافع دفاع کرده و اجازه نمی دهند دشمنان نظام و اسلام هتک حرمتی به اعتقادات و باورهای دینی آنان بکنند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به این که نهم دی سال 88 به‌عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در تاریخ ماندگار شد، بیان داشت: این ملت همیشه در صحنه در آن روز تاریخی با بصیرت بالای خودشان برای همیشه در تاریخ به‌طور جاویدان ثبت کردند./950/ت302/ب

ارسال نظرات