۰۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۱۵۰۹۵۵
در آلبانی؛

نود و دومین شماره از مجله اورتسیا منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ نود و دومین شماره از مجله‌ دینی، فرهنگی «اورتسیا»از سوی مرکز جهانی بکتاشیه آلبانی چاپ و منتشر شد.
نود و دومین شماره از مجله اورتسیا منتشر شد

 

به گزارش خبرگزاری رسا، هیات تحریریه این اثر منتشره با سردبیری «سوریا جلای»، دبیری آقایان نوری چونی، یتمیر بودینی، کاستریوت چسیا، پلومب چوسیا مسؤولیت اداره‌ آن را به عهده دارند.

مشاورین مجله‌ دینی، فرهنگی «اورتسیا» آقایان جواهر اسپاهیو، آریان لکا، زینل آنجاکو، آگیم زکا و دوری چیریازی هستند و تصدی مسؤولیت مشاوره رسانه‌ای به عهده بسنیک انجاکو است.

همچنین خبرنگاری این مجله‌ بین‌المللی را خبرنگارانی در کشورهای مختلف از قبیل آقای «یعقوب جوتسا، در کشور یونان»، «ائوگن شهو، در کشور سوییس»، «آگیم تسانی، در کشور آلمان»، «پرپاریم کاپلانی، در کشور کانادا» و «انئا محمدی در کشور ایتالیا» هدایت و پشتیبانی می‌نمایند.

برخی عناوین منتشر شده در جدیدترین شماره از مجله‌ی دینی، فرهنگی «اورتسیا» دربرگیرنده‌ی مطالبی پرمحتوا و اثرگذار است که عبارتند از «نقش روحایون بکتاشی در استقلال ملت آلبانی»،  «فلسفه عاشورا»، «روحانیون بکتاشی بر اساس سندهای تاریخی»، «نشست ساری سالتیک در کشور رومانی»، «ارزشمند بودن همزیستی مذهبی»، «تبریک صد سالگرد استقلال آلبانی آقای محمد پریشتینا به رهبر جهانی بکتاشیه»، «دیدار رییس جمهور سابق کرواسی آقای استیپه مسیچ از تکیه بکتاشیه در شهر تتوا در مقدونیه»/993/د102/ق

ارسال نظرات