۰۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۱۵۱۳۱۸
اسرائیل تایمز؛

هر دو هفته یک سرباز اسرائیلی خودکشی می کند

خبرگزاری رسا ـ آمارهای رسمی منتشر شده به وسیله ارتش رژیم صهیونیستی نشان می دهد آمار خودکشی در میان سربازان اسرائیلی به شدت افزایش یافته و هر دو هفته یک سرباز صهیونیست خودکشی می کند.
سربازان اسرائيلي

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روزنامه صهیونیستی اسرائیل تایمز، در پی فشار افکار عمومی و به دنبال اخباری که یک وبلاگ نویس ناشناس اسرائیلی در اینترنت منتشر کرد، ارتش رژیم صهیونیستی مجبور شد با انتشار آماری رسما اعلام کند که در دهه گذشته موارد خودکشی در میان سربازان اسرائیلی به شدت افزایش یافته و به مساله ای نگران کننده تبدیل شده است.


طبق آمار رسمی ارتش اسرائیل، دویست و سی و هفت سرباز زن و مرد در ده سال گذشته خودکشی کرده اند و این بدین معنا است که هر پانزده روز یک مورد خودکشی اتفاق افتاده است.


تحلیلگران انتشار چنین آمارهای حساسی را از سوی ارتش اسرائیل تعجب برانگیز قلمداد کرده اند، چرا که ارتش رژیم صهیونیستی به بسیاری از مسائل به دید امنیتی نگاه می کند.


یک وبلاگ نویس صهیونیست به نام اشتون، که غیر از ملیت و جنسیت خود اطلاعات دیگری در صفحه فیس بوک خود قرار نداده است اعلام کرد: ارتش اسرائیل به دنبال فشار افکار عمومی مجبور به انتشار چنین اطلاعاتی شد اما ارتش توضیح نمی دهد که چرا در چنین زمانی این آمار را منتشر می کند. 


اشتون همچنین گفت: آمارهای اعلام شده به وسیله ارتش واقعی نیستند و تعداد واقعی سربازانی که خودکشی کرده اند بسیار بیشتر است.


آمار مربوط به خودکشی در میان سربازان اسرائیلی برای اولین بار توسط همین وبلاگ نویس ناشناس اسرائیلی منتشر شد. در پی انتشار این آمار پلیس رژیم صهیونیستی وبلاگ نویس مزبور را مورد بازجویی قرار داد./990/ب902/ک

 

ارسال نظرات