۰۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۱۵۱۴۰۵
نماینده خبرگان رهبری:

حماسه 9 دی تأکید دوباره ملت بر دفاع از حریم ولایت بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: حماسه نهم دی تأکید دوباره ملت بر پشتیبانی از انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بود.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي عضو خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس امروز در خطبه های نماز جمعه مراغه با بیان این‌که فتنه دشمنان تمامی ندارد و هر لحظه باید مراقب توطئه های استکبار جهانی بود، اظهار داشت: هرگاه ملت پیرو ولایت و رهبری بوده‌اند، دشمنان نتوانسته‌اند به اهداف شوم خود برسند.

 وی انحراف و یا دوری از مسیر ولایت را عامل امیدواری دشمن در تحقق اهداف شوم خود دانست و خاطرنشان کرد: حماسه نهم دی تأکید دوباره ملت بر پشتیبانی از انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بود و ثابت کرد که ملت ایران در دفاع از حریم ولایت هیچگاه عقب نشینی نخواهند کرد.


امام جمعه مراغه با بیان این‌که فتنه سال 88 به دور از شأن نظام اسلامی و ملت ایران بود، گفت: متأسفانه عده ای بی بصیرت که ادعای نخبه بودن داشتند خود در مسیر ولایت‌مداری لغزش هایی کردند که در نهایت به ضرر نظام اسلامی تمام شد، اما به برکت حضور ملت ایران در حماسه 9 دی تمام فتنه‌انگیزی های دشمن به پایان رسید.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی افزود: مردم ولایی ایران در حماسه 9 دی، اختلاف سلیقه را کنار گذاشته و با بصیرت تمام از دولت، نظام، ولایت فقیه، اسلام، اعتقادات و باورهای خود دفاع کردند، در این روز مردم ایران به صورت خودجوش فتنه های دشمنان انقلاب اسلامی را با تبعیت از ولایت فقیه، داشتن بصیرت و آگاهی آمادگی برای دفاع از انقلاب، نقش بر آب کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز ارسال پیام امام راحل به میخائیل گورباچف، آخرین رییس‌ جمهو
ری شوروی سابق اظهار داشت: همان طور که امام راحل در این نامه شکست سوسیالیسم و کمونیسم را پیش بینی کرده بود، هم اکنون هم نوبت انزوا رفتن آمریکا و رژیم صهیونیستی در جهان است.

امام جمعه مراغه با تأکید بر این‌که نظام لیبرالی غرب و کمونیستی شرق را باید در موزه های تاریخ جستجو کرد، افزود: امام راحل در این نامه، شنیدن صدای الله اکبر و ندای تایید بر رسالت پیامبر اکرم (ص) در برخی جمهوری های شوروی را به عنوان یکی از موفقیت های اسلام نوید داده بود./935/پ202/پ

ارسال نظرات