۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۱۵۱۵۹۱

حماسه 9 دی تجلی عشق به ولایت بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کله بست بابل با بیان این که کسی لایق تر و شایسته تر از رهبر معظم انقلاب برای حکومت اسلامی نیست، بیان داشت: مردم ایران اسلامی پیوندی ناگسستنی با رهبر معظم انقلاب دارند که در واقع در حماسه نهم دی تجلی عشق خود به ولایت را نمایان ساختند.
نهم دي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جعفر رضایی، امام جمعه کله بست بابل شب گذشته درنشست بررسی جوانب حماسه نه دی که به همت حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) آمل در تکیه حضرت علی اصغر(ع) برگزار شد با بیان این که در روز های پایان عمر پیامبر گرامی اسلام جریان انحراف در حرکت عظیم اسلامی به وجود آمد، گفت: این دسته افراد برای عملیاتی کردن منویات خود اقداماتی انجام دادند که باید پیرامون آن اطلاع داشته باشیم.

 

وی با اشاره به این که بی بصیرتی در دوران اهل بیت معصومین(ع) هم وجود داشت، خاطرنشان کرد: بصیرت مردم در آن دوران تعدیل شد که سبب شد امام علی(ع) خانه نشین شده و امام حسین(ع) در کربلا شهید شود.

 

حجت الاسلام رضایی با بیان این که دشمنان مدل جدیدی از اسلام به غیر از آن چه که حضرت محمد(ص) خواسته بود را به میان آوردند، بیان داشت: تنزل سطح قداست اهل بیت به عنوان مهم ترین هدف آنان بود که به لطف الهی نتوانستند به اهداف خود دست یابند.

 

امام جمعه کله بست با تاکید بر این که عکس العمل های ما باید به موقع و در زمان مناسب باشد، گفت: همگان باید در وسط میدان حضور داشته و آن زمانی که نیاز است واکنش مناسبی را از خود ابراز دارند.

 

وی با بیان این که کسی لایق تر و شایسته تر از رهبر معظم انقلاب برای حکومت اسلامی نیست، بیان داشت: مردم ایران اسلامی پیوندی ناگسستنی با رهبر معظم انقلاب دارند که در واقع در حماسه نهم دی تجلی عشق خود به ولایت را نمایان ساختند.

 

حجت الاسلام رضایی با اشاره به این که هر کسی به دیده انصاف بنگرد ویژگی های رهبر جامعه اسلامی در مقام معظم رهبری وجود دارد، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب دارای شخصیت ارزنده ای در عمل و گفتار هستند و از جایگاه والایی در ابعاد گوناگون علمی برخوردار هستند.

 

امام جمعه کله بست با تاکید بر این که هدایت ها و روشن گری های عالمانه رهبر معظم انقلاب سبب شد تا فتنه 88 خنثی شود، گفت: بصیرت افزایی و تبیین خطوط مقام معظم رهبری در جریان فتنه بسیار ارزنده بود که ما باید تلاش کنیم تا در همه زمان ها مسیر را بشناسیم و فریب فتنه های گوناگون را نخوریم.

 

وی با بیان این که فردی که بصیرت نداشته باشد موج فتنه او را با خود می برد، بیان داشت: فتنه در عرصه های گوناگون وجود دارد که باید حق را از باطل تشخیص دهیم و به ستون انقلاب که همان ولی فقیه است متکی باشیم.

 

حجت الاسلام رضایی با اشاره به این که بصیرت به معنی دیدن آنچه که عوام توان دیدن آن را ندارند است، گفت: حماسه نهم دی نشان داد که عوام بسیار با بصیرت تر از برخی خواص هستند.

 

امام جمعه کله بست با بیان این که تنها راه رهایی و سعادت پیروی از ولایت است، خاطرنشان کرد: خدا را باید شاکر باشیم که در دورانی قرار داریم که سرباز رهبر معظم انقلاب هستیم./950/پ202/ب

ارسال نظرات