۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۱۵۱۶۶۲
حجت الاسلام نبویان:

حذف مرجعیت و ولایت هدف عمده استکبار است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اهداف عمده ایادی استکبار در خارج و جیره‌خواران داخلی، اصلاح طلبان و سران فتنه این بود که اسلام و نظام ولایی را ریشه کن کنند.
حجت الاسلام سيد محمود نبويان

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدمحمود نبویان، نماینده مردم تهران در مجلس امروز در نشست فرهنگی و بصیرتی پرسنل سپاه ناحیه شبستر که در سالن شهید آوینی برگزار شد، با تشریح اهداف فتنه های واقع شده در سال های 68 تا 88 اظهار داشت: دشمنان نظام پس از ارتحال امام امت و همزمان با آغاز رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، فتنه‌های مختلفی علیه کشور برنامه‌ریزی کردند که اوج آن در فتنه سبز مشاهده شد.

 

وی افزود: این در حالی بود که نظام اسلامی پس از پیروزی انقلاب با مدیریت و درایت امام راحل فتنه‌های متعدد دیگری را پشت سر گذاشته بود، اما فتنه88 از چند جهت مهم‌تر، گسترده‌تر و خطرناک‌تر از فتنه‌های گذشته بوده است، چراکه اهداف عمده ایادی استکبار در خارج وجیره خواران داخلی، اصلاح طلبان و سران فتنه این بود که مرجعیت و نظام ولایی را ریشه کن کنند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: دو دلیل عمده برای خصومت غرب با انقلاب اسلامی وجود دارد، اول این‌که غرب بعد از عصر رنسانس، انحصارهایی در زمینه تکنولوژی، علوم هسته ای، هوافضا، نانو ، صنعت، سلول‌های بنیادی و سایر پیشرفت‌های علمی به وجود آورده بود که انقلاب اسلامی این انحصارها را شکست و فکرها را رشد داد و زمینه پیشرفت ملت ها و بیداری اندیشه را به وجود آورد.

 

حجت الاسلام نبویان افزود: دلیل دوم این است که انقلاب اسلامی ایران اندیشه و جهان بینی جدیدی را به دنیا ارائه کرد و یک نوع جهان بینی اسلامی با تفکر و نگاه اصیل اسلامی را به جهان شناساند که همین امر معادلات سیاسی دشمنان اسلام را با تئوری و اصل ولایت فقیه بر هم زد.

 

وی تصریح کرد: فشارها، تهدیدها و فتنه های دشمن علیه اسلام و انقلاب اسلامی در در طول سه دهه گذشته بوده و ادامه خواهد داشت، چرا که دشمنان و ایادی استکبار و اصلاح طلبان از اصل اسلام و ولایت فقیه در هراس هستند و سران جنبش سبز به نمایندگی از رژیم صهیونیستی و استکبار با زیر سؤال بردن اسلام، قرآن، ولایت فقیه به مقابله با ملت خداجوی ایران برخاستند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) اسلامی که بلوک شرق در راس آن شوروی سابق را به خاک مذلت نشاند، بلوک غرب و مزدوران داخلی آنان را نیز به خاک مذلت خواهد نشاند و این وعده تخلف ناپذیر الهی و از سنت‌های اسلام ناب محمدی است که خداوند در قرآن به تمامی مستضعفین عالم داده است.

 

همچنین در این نشست که با حضور خواهران بسیجی سپاه ناحیه شبستر همراه بود، سرهنگ پاسدار ابوالفضل حسن پور، فرمانده سپاه شبستر  9دی را سیل خروشان مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی و تجلی هویت انقلاب اسلامی دانست و افزود: تقلب تنها بهانه ای برای راه اندازی فتنه پس از انتخابات سال 88 بود، هدف اصلی این فتنه مقابله و حذف مرجعیت و ولایت از رأس نظام اسلامی ایران بوده است./935/پ202/ج

ارسال نظرات