۱۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۵۱۷۶۱
چهل و چهارمین شماره هفته نامه ندای رسا:

فتنه 88 تقابل جبهه کفر و نفاق با اسلام بود

خبرگزاری رسا ـ چهل و چهارمین شماره هفته نامه تحلیلی، اطلاع رسانی ندای رسا چاپ و منتشر شد.
چهل و چهارمين شماره هفته نامه نداي رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، چهل و چهارمین شماره هفته نامه تحلیلی اطلاع رسانی ندای رسا با موضوعات فرهنگی، اجتماعی و حوزوی چاپ و منتشر شد.

خبر «انتشار کتاب آهنگران»، «درس اربعین حفظ حقیقت در برابر طوفان تبلیغات»، «برگزاری رزمایش 20 هزار نفری بسیجیان خوزستانی»، «حماسه 9 دی به برکت امام حسین(علیه السلام) شکوه پیدا کرد»، «معرفی کتاب مذاکرات و مناظرات اثر آیت الله شفیعی» و «چرا شما همانند علی(علیه السلام) کوتاه نمی آیید؟» از اخبار درج شده در این شماره هستند.

در یادداشت ابتدایی این نشریه آمده است: درسی که اربعین به ما می دهد، این است که باید یاد حقیقت و خاطره شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگه داشت.

در این شماره به نقل از حسین شریعتمداری، مدیر مسؤول روزنامه کیهان که به مناسبت نهم دی ماه به اهواز سفر کرده بود می خوانیم: اعلام عمومی تقلب پس از انتخابات طرحی است که آمریکایی ها از ماه ها قبل برای جریان اصلاحات انتخاب کرده بودند و سردمداران این جریان هیچ گونه نقشی در انتخاب رنگ و رمز پس از انتخابات نداشته اند و بازیگری بیش نبوده اند.

«گزارش آیین تقدیر از پژوهشگران حوزه و دانشگاه خوزستان»، «برگزاری دوره آموزشی ویژه طلاب معمم آبادان»، «تقدیر آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان از عملکرد مدرسه علمیه فاطمیون اهواز»، «برگزاری شانزدهمین یادواره شهدای دانشجو هویزه» و «ارزیابی تجویدی طلاب مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(علیه السلام) اهواز» اخبار سرویس حوزه و دانشگاه هفته نامه ندای رسا را تشکیل می دهد.

در ستونی با نام کار و تلاش در زندگی معصومین(علیهم السلام) آمده است: مرد انصاری وضو گرفت و به سمت حیاط مسجد رفت، هنوز گام به درون مسجد نگذاشته بود که مردی نا آشنا نزدیکش شد و کیسه ای پول در دستش گذاشت.

مرد انصاری متحیر ماند و از مرد پرسید: این پول برای چیست؟ مرد گفت: مدتی پیش چندین طاقه پارچه از تو خریدم، آن روز تو با این که مرا نمی شناختی، لطف کردی و برای پرداخت بهای آن به من مهلت دادی.

پلک های مرد انصاری از شوق لرزید و لبهایش به صلوات بر پیامبر(صلی الله علیه و آله) و آلش باز شد. گفت خدا تو را بیامرزد. من امروز نزد پیامبر خدا(صلی الله علیه و آله) بودم و شکایت احوالم را به ایشان کردم. حضرت فرمود همیشه با وضو و طهارت باش تا روزی ات برسد. و به خدا قسم این طهارتم بود که مرا نجات داد.

«پوشش 120 میلیون سند در موتور جستجوی ملی»، «آپلود 5 هزار فیلم در یوتیوب ایرانی»، «تولید موبایل ایرانی ویژه کودکان»، «ایجاد و راه اندازی آرشیو وب»، «رونمایی از 10 دارو و تجهیزات پزشکی در دهه فجر»، «راه اندازی باشگاه سواد دیجیتالی و عضویت 10 میلیون نفر تا پایان سال» و «رونمایی از ماهواره ناهید در بهمن» از اخبار درج شده در صفحه علم و فناروی این نشریه است.

گفتنی است چهل و چهارمین شماره هفته نامه ندای رسا با مدیر مسؤولی سید علوان نجاتی موسوی، سردبیری پیمان علی نژاد و همکاری هیئت تحریریه در 8 صفحه چاپ و منتشر شده است.

علاقمندان می توانند جهت دریافت چهل و چهارمین شماره هفته نامه ندای رسا به آدرس http://www.nedayerasa.ir مراجع کنند./9458/ن601/ق

ارسال نظرات