۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۱۵۱۹۳۷
در مالزی:

کتاب انسان شناسی منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب «انسان شناسی» برای دانش آموزان مسلمان به قلم حمید پارسانیا و شجاع علی میرزا از سوی مؤسسه پژوهشی امین در مالزی به زبان انگلیسی منتشر شد.
کتاب انسان شناسی منتشر شد

 

به گزارش خبرگزاری رسا، کتاب «انسان شناسی» برای دانش آموزان مسلمان به قلم حمید پارسانیا و شجاع علی میرزا از سوی مؤسسه پژوهشی امین در مالزی به زبان انگلیسی منتشر شد.

بر اساس این گزارش، نشر این کتاب در 9 فصل و به زبان انگلیسی به زیور طبع آراسته شده است و در راستای تولید و ارائه آثار اسلامی فاخر پژوهشی و آموزشی اندیشمندان مسلمان در عرصه بین‌الملل است.

پیش از این نیز کتاب جامعه شناسی برای دانش آموزان مسلمان (Sociology for Musli Students) از سوی این مؤسسه منتشر گردیده بود، انتشار این آثار توانسته است تا حد قابل توجهی کمبود منابع علمی و دانشگاهی دراین زمینه را جبران کند.

مؤسسه فرهنگی، پژوهشی امین در راستای ارائه آثار اسلامی فاخر پژوهشی و آموزشی اندیشمندان ایرانی در عرصه بین‌الملل تاکنون چندین جلد کتاب علمی و دانشگاهی به زبان انگلیسی ترجمه و تألیف کرده که از آن جمله می‌توان به کتاب‌های «مقدمه‌ای بر فلسفه اسلامی»، «جامعه شناسی برای دانش آموزان مسلمان»، «کتاب تعلیم و تربیت در اسلام» و «کتاب نظریه معرفت اثر شهید مطهری» اشاره کرد.

گفتنی است، کتاب انسان شناسی برای دانشجویان مسلمان که اخیرا از سوی مؤسسه پژوهشی امین انتشار یافته دارای 132 صفحه بوده و در قطع وزیری است./993/د102/ق

ارسال نظرات