۱۶ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۸
کد خبر: ۱۵۲۳۳۲

نماهنگ «آمد محرم» در خوزستان تولید شد

خبرگزاری رساـ نماهنگ «آمد محرم» به کارگردانی فرامرز گرجیان در خوزستان تولید و به زودی از شبکه یک و شبکه استانی خوزستان پخش می‌شود
پشت صحنه ساخت نماهنگ آمد محرم

رحیم آل کثیر، مدیر تولید نماهنگ آمد محرم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از ساخت این نماهنگ که روایت‌گر صحنه عاشورا است خبر داد و گفت: نماهنگ آمد محرم به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی فرامرز گرجیان که مراحل پایانی ساخت خود را سپری می‌کند به زودی از شبکه‌های سیما پخش خواهد شد.

مدیر تولید این نماهنگ با بیان این که نماهنگ آمد محرم صحنه هایی از عاشورا، تل زینبیه و گریستن اسب ابا عبدالله الحسین(ع) را به نمایش می گذارد، ابراز داشت: این نماهنگ جنگ امام حسین(ع) در صحرای کربلا را با حماسه 8 سال دفاع مقدس مطابقت می‌دهد.

وی با بیان این که بهرام سنجابی، مدیر تصویربرداری، حسین صفایی، طراح صحنه و سمانه میداودی، بازیگر نقش راوی آمد محرم هستند، خاطرنشان کرد: سید کریم موسوی، خوانندگی این نماهنگ را به دو زبان عربی و فارسی برعهده دارد.

آل کثیر در ادامه خاطرنشان کرد: فیلمبرداری این پروژه به مدت سه روز و پیش تولید آن هم به مدت یک هفته در روستای ربیخه واقع در 15 کیلومتری اهواز ـ شوشتر به طول انجامید.

مدیر تولید نماهنگ آمد محرم همچنین از پخش این نماهنگ 7 دقیقه‌ای در شبکه یک سیما و شبکه خوزستان خبر داد و گفت: آمد محرم طی دو هفته آینده از شبکه استانی خوزستان و سال آینده نیز از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

وی با بیان این که نماهنگ یاد شده قصد دارد با بهره‌گیری از فضای انتزاعی و سوررئال اثری متفاوت با آن چه تاکنون درباره کربلا و محرم گفته شد ترسیم کند، ابراز داشت: این اثر تجربه‌ای تازه و ارزشمند است.

در پایان اظهار داشت: نماهنگ یاد شده به سفارش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تولید شده است./9454/ت302/ع

ارسال نظرات