۱۶ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۱۵۲۳۳۴
در آمریکا؛

جهاد از منظر دین اسلام بررسی می‎شود

خبرگزاری رسا ـ کمپین آموزشی «جهاد من» به همت شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی (CAIR) هفته گذشته با هدف معرفی حقیقت مقدس جهاد از منظر دین اسلام در شهر سان‌فرانسیسکوی آمریکا راه‌اندازی شد.
a

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکوری نیوز، در قالب این کمپین آموزشی، شعارهای تبلیغاتی در مورد جهاد اسلامی بر روی 35 اتوبوس شهری سان‌فرانسیسکو نصب شد.

 

معرفی حقیقت مقدس جهاد از منظر دین اسلام و مقابله با تبلیغات ضداسلامی که به صورت قارچ‌گونه در آمریکا در حال گسترش هستند، از جمله اهداف این کمپین هستند.

 

شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی ماه گذشته نیز این کمپین آموزشی را در شهر شیکاگو برگزار کرد.

 

«احمد رحاب»، مدیر دفتر شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی در شیکاگو که مسئول اجرای این طرح است، پیش‌تر اعلام کرده بود که مسئولان در تلاش هستند، کمپین‌های مشابهی را در شهرهای نیویورک، واشنگتن، سان‌فرانسیسکو، هیوستن و سیاتل نیز اجرا کنند.

 

راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی «myjihad.org»، نصب تابلوهای تبلیغاتی در اماکن عمومی و بر روی اتوبوس‌ها و قطارها، عضویت و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک، یوتیوب و توئیتر با نام «جهاد من» برای معرفی جهاد حقیقی از جمله فعالیت‌های این کمپین تبلیغاتی است.

 

گفتنی است این کمپین در پاسخ به تبلیغات ضداسلامی «پاملا گلر»، مدیر اجرایی انجمن دفاع از آزادی آمریکا و از مؤسسان بنیاد «توقف اسلامی کردن آمریکا» در ایستگاه‌های متروی شهرهای مختلف آمریکا صورت گرفته است./982/ب903/ک

ارسال نظرات