۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۱۵۲۴۴۵
استاندار آذربایجان غربی:

تقویت فرهنگ تشیع در گرو حضور مراجع تقلید در استان‌ها است

خبرگزاری رسا ـ استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت تقویت شیعه و مکتب اهل بیت(ع) تأکید کرد و گفت: استان آذربایجان غربی با سه کشور هم مرز است و حضور مراجع تقلید در این استان به ترویج مکتب تشیع کمک فراوانی خواهد کرد.
وحيد جلال زاده استاندار آذربايجان غربي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، وحید جلال‌زاده استاندار آذربایجان غربی شب گذشته در دیدار با حضرت آیت‌الله سبحانی از مراجع تقلید، گفت: مراجع تقلید از جمله افتخارات استان آذربایجان غربی هستند.

 

استاندار آذربایجان غربی اتحاد و همدلی را رمز موفقیت در امور خواند و بیان داشت: در استان آذربایجان غربی وحدت و همکاری عمومی در جهت رفاه مردم در جریان است.

 

وی رشد حوزه‌های علمیه استان آذربایجان غربی را پس از انقلاب اسلامی مثبت ارزیابی کرد و ابراز داشت: امروز خواهران و برادران فراوانی در حوزه‌های علمیه استان به تحصیل علوم دینی مشغول هستند.

 

جلال‌زاده با اشاره به سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به استان آذربایجان غربی، اظهار کرد:  سفر این مرجع تقلید منشأ خیر و برکات فراوانی برای استان آذربایجان غربی بود و امیدواریم بقیه مراجع تقلید نیز به این استان سفر کنند.

 

استاندار آذربایجان غربی در ادامه بر ضرورت تقویت شیعه و مکتب اهل بیت(ع) تأکید کرد و گفت: استان آذربایجان غربی با سه کشور هم مرز است و حضور مراجع تقلید در این استان به ترویج مکتب تشیع کمک فراوانی خواهد کرد.

 

وی هدف از سفر مسؤولان استان آذربایجان غربی به قم را استفاده از رهنمودهای مراجع تقلید ذکر کرد و ابراز داشت: امیدواریم با رهنمودهای مراجع تقلید بتوانیم اقدامات مؤثری را انجام دهیم./927/پ202/پ

ارسال نظرات