۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۱۵۲۹۸۵
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی:

مطرح کنندگان انتخابات آزاد بلندگوی دشمن هستند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که انتخابات در ایران جزء آزادترین انتخابات است، گفت: کسانی که انتخابات آزاد را مطرح می‌کنند بدون شک بلندگوی دشمن هستند.
حجت الاسلام والمسلمين رجبي
حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با طبیعی خواندن سنگ انداری و ایجاد یأس در میان مردم به ویژه در ایام انتخابات از سوی دشمنان، گفت: دشمنان همیشه به دنبال از بین بردن روحیه مردم و ایجاد اختلاف هستند.
وی یکی از ترفندهای دشمنان که در همه دوره ها از آن استفاده می کنند را کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات ذکر کرد و ابراز داشت: دشمنان همیشه به دنبال طرح مسائلی هستند که مردم را نسبت به حضور در انتخابات بی انگیزه و این‌گونه القا کنند که رأی آنها بی تأثیر است.
قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ادامه اداد: دشمنان همیشه قبل از آغاز انتخابات به ویژه در دوره های اخیر نسبت به این که رأی مردم اثرگذار نیست و القای عدم آزادی انتخابات در ایران به دنبال ایجاد مناقشه در انتخابات هستند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طرح مسأله انتخابات آزاد را در راستای بی رغبت و بی انگیزه کردن مردم نسبت به انتخابات دانست و اظهار کرد: متأسفانه این توطئه دشمنان که با ایجاد تردید و شبهه در سلامت انتخابات صورت گرفته از سوی مزدوران داخلی و برخی از نا آگاهان و افراد بی بصیرت دنبال می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی با اشاره به نقش اساسی رهبر معظم انقلاب در خنثی سازی توطئه دشمنان، گفت: رهبر معظم انقلاب نسبت به کسانی که انتخابات آزاد را مطرح می‌کنند هشدار دادند که این طرح دشمن برای بی اعتماد کردن مردم است و باید مراقب بود که در زمین دشمن بازی نکرده و جدول آنها را پر نکنیم.
وی با انتقاد از کسانی که انتخابات آزاد را مطرح می کنند، افزود: برخی آنچنان از انتخابت آزاد سخن می‌گویند که گویا مشکلی وجود دارد در صورتی که چنین نیست و انتخابات گذشته با سلامت و آزادی کامل برگزار شده است.
پرشورترین انتخابات جهان در ایران برگزار می شود
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر این که آزادترین انتخابات جهان در ایران برگزار می‌شود، اظهار کرد: حضور پرشور و با بصیرت مردم، ساز و کارهای قانونی و دقیقی که در قانون اساسی پیش بینی شده و مجریان توانا دلایل اساسی برای انتخابات آزاد در کشور هستند.
قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تصریح کرد: کسانی که انتخابات آزاد  را مطرح می‌کنند بدون شک بلندگوی دشمن هستند چون هیچ فردی در آزاد بودن انتخابات ایران تردیدی ندارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی با تأکید بر این‌که برخی از روی نا آگاهی و عده‌ای نیز با آگاهی کامل دشمن را همراهی می‌کنند، ابراز کرد: کسانی که از انتخابات آزاد و سالم سخن می‌گویند بدون شک توطئه دشمن را تقویت کرده و در راستای اهداف آنها گام بر می‌دارند.
وی با اشاره به کلید واژه تقلب که در انتخابات 88 مورد استفاده قرار گرفت، گفت: بدون شک دشمنان در این مرحله نیز به دنبال واژه مشابهی هستند و بعید نیست انتخابات آزاد که از الآن شروع شده و تکرار نیز می‌شود رمزی برای فتنه‌گری آنها باشد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان گفت: بدون شک مردم بصیر و هوشیار ایران اسلامی با تجربه انتخابات دوره قبل و فتنه‌گری‌های دشمنان دیگر اجازه چنین رفتاری را نداده و توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را در نطفه خفه خواهند کرد./927/ت302/ج
ارسال نظرات