۲۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۵۳۴۰۰
حجت الاسلام اژه‌ای:

بغض اصلی دشمن از حکومت علوی است

خبرگزاری رسا ـ دادستان کل کشور با تأکید بر این‌که اسلام علوی طبل تو خالی و منافع طاغوتی دشمنان را رسوا کرده است، گفت: بغض اصلی دشمن از حکومت علوی است.
حجت الاسلام غلامحسين محسني اژه اي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای، دادستان کل کشور، امروز در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل با اشاره به این‌که تحریم‌های اقتصادی دشمن از سه دهه گذشته تاکنون ادامه داشته است، اظهار داشت: ملت ایران در سی سال گذشته همواره با تحریم‌های مختلف روبه رو بوده و دشمنان را مأیوس کرده‌اند.

 

وی با اشاره به این‌که بغض اصلی دشمن از ایران اسلامی و حکومت علوی است، خاطرنشان کرد: اسلام علوی طبل تو خالی و منافع طاغوتی دشمنان را رسوا کرده است، چنان که امروز آمریکا و صهیونیست و کسانی که نمی توانند اقتدار اسلام و جمهوری اسلامی را ببینند با تمام قدرت وارد میدان شده اند و تحریم‌ها علیه ایران را افزایش می دهند.

 

حجت الاسلام اژه‌ای با تأکید بر این‌که مقاومت و ایستادگی ملت ایران استکبار جهانی را خشمگین‌تر می‌کند، تصریح کرد: بدون اغراق، دشمن امروز به سرمایه عظیم مردمی نظام اسلامی ایران غبطه می خورد؛ از این رو قصد دارد با راه‌اندازی جنگ روانی و افزایش فشارهای اقتصادی ملت را ترسانده و شکاف میان مردم و مسؤولان ایجاد کند.

 

دادستان کل کشور افزود: باید دانست که اگر امروز دشمن انرژی هسته‌ای را بهانه خود برای دشمنی علیه نظام اسلامی ایران قرار داده است، فردا نیز به بهانه های واهی مانند حقوق بشر ما را تحت فشار قرار خواهد داد، باید دانست که هدف اصلی دشمن تسلیم رهبری و کشور نسبت به خواسته‌های ظالمانه خود است.

 

وی با بیان این‌که دشمن با راه‌اندازی شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای و پایگاه‌های اینترنتی به دنبال سست کردن اراده ملت به ویژه جوانان ایرانی است، افزود: دشمن تمام توان تبلیغی، اقتصادی و سیاسی خود را علیه کشور به کار گرفته و روز به روز تحریم ها را افزایش می دهد، تا شاید بتواند با ترویج ابتذال و مواد مخدر موجب لغزش جوانان ایرانی را شود.

 

حجت الاسلام اژه‌ای با اشاره به این‌که هدف نهایی استکبار سست کردن ولایت پذیری و ولایت‌مداری مردم ایران و رواج بدبینی و فضای ناامیدی نسبت به آینده در داخل کشور است، گفت: دشمن را بزر گ دیدن و یا اصلا ندیدن خطا است، چرا که پیوسته در جهت جلوگیری از حرکت رو به رشد در مسیر حق ملت ایران است.

 

وی ادامه داد: برای پیروزی بر دشمن کنترل هوای نفس در اولویت قرار دارد، اگر نسبت به این مسأله بی تفاوت باشیم سایر مسائل کارسازی لازم را نخواهد داشت، اگر در میدان عمل، اطلاعت خدا و رسول و پیروری از ولی امر کنیم مطمئن باشید که رستگار خواهیم بود.

 

دادستان کل کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت های قوه قضاییه اظهار داشت: وظیفه سنگین دادستان در تحقق عدالت در جامعه بر کسی پوشیده نیست، اگر بخواهیم عدالت را اجرا کنیم باید لوازم آن را نیز فراهم کنیم، هم به لحاظ اختیار و مسؤولیت‌ها و هم در زمینه ورود به مسائل کیفری دادستان می تواند نقش مهم و محوری را ایفا کند.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم مرتضی بیرامزاده در حکمی از سوی رییس قوه قضاییه به سمت دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل منصوب شد./935/پ202/س

 

ارسال نظرات