۲۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۱۵۳۴۶۱

هفتمین جشنواره بهار رسالت در کربلا برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ هفتمین جشنواره فرهنگی بهار رسالت جهانی، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی(ص) از سوی آستان مقدس امام حسین(ع) و حضرت اباالفضل العباس(س) در کربلا برگزار می شود.
جشنواره بهار رسالت در کربلا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، هفتمین جشنواره فرهنگی سه روزه «بهار رسالت جهانی» به مناسبت میلاد فرخنده و باسعادت پیامبر اکرم(ص) از روز هشتم بهمن ماه از سوی آستان‎های مقدس حسینی و عباسی در کربلا برگزار می شود.

 

علی کاظم سلطان، مسؤول هیأت اجرایی این جشنواره در گفت‎وگو با خبرنگاران با ذکر خبر فوق، تصریح کرد: جشنواره فرهنگی بهار رسالت جهانی به مناسبت میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) و حضرت امام صادق(ع) به مدت 3 روز با عنوان «پیام صلح را با هدایت نبوی به جهان ارسال می کنیم» در کربلا برگزار می شود.

 

وی افزود: این جشنواره از روز 17 ربیع الاول(8 بهمن) به مدت 3 روز به همت آستان‎های مقدس حسینی و عباسی در کربلا برگزار خواهد شد و تولیت‎های این دو حرم همه مقدمات فنی و لوجستیکی را برای برگزاری این جشنواره مهیا کرده اند.

 

علی کاظم تصریح کرد: آستان‎های مقدس حسینی و عباسی در طول سال به برگزاری جشنواره ها و همایش‎های دینی و فرهنگی فراوانی می پردازد و سعی می کند بیداری دینی و فکری را در جامعه گسترش داده و شهروندان را به فرهنگ نهضت حسینی سوق دهد.

 

وی خاطر نشان ساخت: با وجود اینکه چهارده قرن از نهضت حسینی می گذرد اما آثار این نهضت به خوبی در جوامع بشری دیده می شود و قشرهای مختلف مردم با رنگ و نژادهای مختلف با استفاده از برکات این نهضت در برابر ظلم و ستم ایستاده اند./980/ب902/ک

ارسال نظرات