۰۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۱۵۳۷۰۸
در هفتمین نمایشگاه کتاب خوزستان؛

کتاب شور شیدایی به قلم حجت الاسلام محقق منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب شور شیدایی به قلم حجت الاسلام محقق با موضوع ترجمه و تفسیر دعای کمیل، در هفتمین نمایشگاه کتاب خوزستان منتشر شد.
کتاب شور شيدايي، حجت الاسلام محقق

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، کتاب شور شیدایی به قلم حجت الاسلام محمدحسن محقق در هفتمین نمایشگاه کتاب استان خوزستان در سالن خرمشهر رونمایی شد.

 در این مراسم افزون بر نویسنده کتاب شور شیدایی، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و علاقه مندان به کتاب خوانی نیر حضور داشتند.

حجت الاسلام محمدحسن محقق در سخنانی با اشاره به آثار اندیشمندان و علمای اسلام در سال های گذشته ابراز داشت: نویسندگان و بسیاری از صاحب نظران در برهه کنونی مدیون تلاش های آن بزرگان هستند.

نویسنده کتاب شور شیدایی به اهداف چاپ این کتاب اشاره کرد و افزود: عدم تسلط بسیاری از مردم بر ترجمه و تفسیر دعای کمیل، مهم ترین هدف نگارش این کتاب بود.

وی با بیان این که کتاب شور شیدایی ترجمه فارسی و تفسیر روان و مناسب دعای کمیل است، اظهار داشت: انشاء الله در آینده 16 کتاب دیگر در دست چاپ دارد.

گفتنی است، کتاب «50 مجلس در اخلاق» و کتاب «عهدنامه امیرالمؤمنین به مالک اشتر» از کتب چاپ شده این نویسنده به شمار می رود./9464/ن602/ق

ارسال نظرات