۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۵۴۰۲۹

«معنای لبخند محمد» منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ رییس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی از انتشار کتاب «معنای لبخند محمد» در راستای معرفی سیره امام راحل خبر داد.
امام خميني

 

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان‌شرقی، حسن میلانی گفت: کتاب "معنای لبخند محمد" مشتمل بر مجموعه داستان‌های کوتاه در سیره عملی و نظری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمةالله‌علیه) است.

 

رییس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: اندیشه والا، جهان‌شمول و افول‌ناپذیر امام خمینی (رحمةالله‌علیه) گنجینه ارزشمندی برای همه انسان‌های آزادیخواه است و هنرمندان باید در انتقال این مفاهیم ارزشمند به ذهن ملت‌ها به ویژه ملل مسلمان کوشا باشند.

 

میلانی ادامه داد: بدون شک اگر اندیشه حضرت امام راحل به درستی در جهان تنویر شود، هیچ انسان عدالت‌طلب و حقیقت‌جویی نخواهد ماند، مگر آنکه عاشق حضرت روح الله شده باشد.

 

رییس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی گفت: این کتاب مشتمل بر 16 داستان کوتاه از داستان‌نویسان مرتبط با حوزه هنری استان است که هر یک به نوعی یاد و خاطره امام راحل را در ذهن‌ها جاودانه می‌سازد.

 

میلانی افزود: «معنای لبخند محمد» در قطع رقعی در شمارگان هزار نسخه آماده شده و علاقمندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به حوزه هنری استان مراجعه و یا از طریق تارنمای حوزه هنری استان به نشانی www.artabriz.ir در ارتباط باشند.

 

گفتنی است، این کتاب داستان در مراسمی در دهه مبارک فجر با حضور نویسندگان و هنرمندان رونمایی خواهد شد./935/د102/ق

ارسال نظرات