۰۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۵۴۱۷۰
حجت الاسلام رهبر:

انقلاب اسلامی با ارائه تفکری جدید به زنان ارزش و کرامت بخشید

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اصفهان به نقش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ترویج ارزش‌های دینی اشاره کرد و با بیان این که انقلاب اسلامی با ارائه تفکری جدید به زن ارزش و کرامت داد، بیان داشت: نظام دینی نگاه به زن را کاملاً تغییر داد.
حجت الاسلام محمد تقي رهبر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمد تقی رهبر، امام جمعه موقت اصفهان، امروز در همایش ملی «حجاب؛ زینت آفرینش» که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد با اشاره به این که ترویج بی حجابی و بد حجابی توطئه اصلی دشمنان اسلام و انقلاب برای ایجاد انحراف در جامعه اسلامی است، گفت: هدف دشمن از ترویج بی حجابی در جامعه معرفی کردن زن به عنوان یک برده به جامعه است.

 

وی با اشاره به این که غرب برای تحقق اهداف خود از هر ابزاری استفاده می کند، خاطرنشان کرد: مقابله با بدحجابی نیازمند عزم ملی در جامعه اسلامی است.

 

نماینده پیشین مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اسلام نگاه ویژه و خاصی به زن دارد، تصریح کرد: حجاب مهم‌ترین ارمغان و هدیه اسلام ناب به زن است تا کرامت وجودی او حفظ شود.

 

حجت الاسلام رهبر با بیان این که اسلام نگاه کرامت بخشی به زن دارد، ادامه داد: تفکر اسلام به زن ارزش بانوان را ارتقای بخشید.

 

وی با اشاره به این که دشمنان اسلام در تهاجم فرهنگی به دنبال سلب اعتقادهای دینی مردم به ویژه نسل جوان هستند، تصریح کرد: باید برای مقابله با تهاجم غرب ارزش های دینی را در جامعه ترویج کنیم تا نسل جوان ما در برابر تهاجم غرب مصون بماند.

 

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به این که امروز غرب برای تضعیف ارزش های دینی هزاران شبکه ماهواره ای را به صورت شبانه روزی حمایت می کند تا علیه دین و مبانی اسلام برنامه سازی کنند، خاطرنشان کرد: متأسفانه زمانی که موضوع تهاجم فرهنگی مطرح شد آن را جدی نگرفیم و امروز شاهد این گونه مسائل و ناهنجاری ها هستیم.

 

حجت الاسلام رهبر شناخت و جدی گرفتن توطئه های فرهنگی دشمنان را نخستین گام برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان دانست و تصریح کرد: امروز همه ارکان نظام برای مقابله با تهاجم دشمنان در برابر ارزش های دینی وظیفه دارند.

 

وی با بیان این که همه بخش های نظام اسلامی باید برای مقابله با تهاجم دشمنان بسیج شوند، ادامه داد: خانواده، رسانه ملی، دانشگاه و مدرسه برای در این خصوص رسالت مهمی بر عهده دارند.

 

حجت الاسلام رهبر در ادامه سخنان خود بر ضرورت ترویج صحیح ارزش های دینی در بخش های مختلف جامعه تأکید کرد و گفت: نباید به آسانی از کنار تلاش های سازمان یافته دشمن در عرصه فرهنگی بگذریم.

 

امام جمعه موقت اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود به نقش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ترویج ارزش های دینی اشاره کرد و با بیان این که انقلاب اسلامی با ارائه تفکری جدید به زن ارزش و کرامت داد، بیان داشت: نظام دینی نگاه به زن را کاملاً تغییر داد.

 

وی همچنین بر ضرورت تشریح و تبیین مباحث مربوط به عفاف و حجاب با بهره گیری از روایات دینی و احکام فقهی از سوی کارشناسان به نسل جوان تأکید کرد و گفت: باید نسل جوان را با این ارزش مهم دینی به خوبی آشنا سازیم.

 

حجت الاسلام رهبر همچنین بر ضرورت تهیه و تدوین برنامه های کارشناسی از سوی رسانه ملی تأکید کرد و گفت: صدا و سیما به عنوان یکی از ارکان مهم کشور رسالت سنگینی در ترویج و تبیین این ارزش مهم دینی دارد./950/پ202/س

ارسال نظرات