۰۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۱۵۴۴۷۳
بیست و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی(6)؛

وزیر رفاه پاکستان: اقدامات وحدت آفرین ایران مایه افتخار است

خبرگزاری رسا ـ وزیر رفاه و خدمات عمومی پاکستان، اقدامات وحدت آفرین ایران را مایه افتخار توصیف کرد.
خانم فردوس عاشق اعوان وزير رفاه و خدمات عمومي پاکستان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، خانم فردوس عاشق اعوان وزیر رفاه و خدمات عمومی پاکستان در بیست و ششمین کنفرانس وحدت اسلامی که از صبح امروز در تهران آغاز به کار کرد بر لزوم تحکیم وحدت امت تاکید کرد و گفت: ما همه تهدیدات علیه مسلمانان را محکوم کرده و همیشه همراه با امت اسلامی خواهیم بود.

 

وی افزود: مسلمانان تا زمانی که به فرامین قرآن عمل می کنند با هیچ مشکلی برخورد نخواهند داشت. قرآن محور اساسی اتحاد میان مسلمانان است.

 

وزیر رفاه پاکستان تصریح کرد: مسلمان نماهایی که هیچ توجهی به فرمایش‎های پیامبر اکرم(ص) ندارند به کشتار مسلمانان مشغول هستند، انسان کشی بر خلاف مبانی قرآن و اسلام است. قرآن و پیامبر اکرم(ص) مرکز اتحاد امت اسلامی هستند.

 

فردوس اعوان اظهار داشت: مردم و دولت پاکستان حامی اتحاد اسلامی هستند. ما با همه توان و از صمیم قلب برای اتحاد مسلمانان تلاش می کنیم.

 

وی وجود یک رهبری واحد و یکپارچه برای ایستادگی در برابر دشمنان را ضروری خواند و تاکید کرد: ما از اقدامات وحدت آفرین جمهوری اسلامی ایران حمایت می کنیم و این اقدامات را مایه افتخار می دانیم.

 

این وزیر پاکستانی خاطر نشان ساخت: بنده سلام و درود رییس جمهور و نخست وزیر این کشور را به مقامات جمهوری اسلامی ایران و شرکت کنندگان در این کنفرانس می رسانم./989/پ201/ک

ارسال نظرات