۰۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۱۵۴۶۰۸
بیست و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی؛

استاد دانشگاه لبنان: وحدت یک امر راهبردی محسوب می‌شود

خبرگزاری رسا ـ استاد دانشگاه لبنان اظهار داشت: وحدت برای جهان اسلام یک مسأله راهبردی محسوب می‌شود.
طلال عتريسي استاد دانشگاه لبنان
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، طلال عتریسی، استاد دانشگاه لبنان در بیست و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که در تهران برگزار شد، بیان داشت: دنیا شاهد تحولات زیادی در منطقه است و در این کنفرانس نیاز داریم که مسائل گوناگونی را مورد بررسی قرار دهیم. ما باید در صدد این باشیم که راه‎های ایجاد وحدت را پیدا کنیم.
 
وی در ادامه وحدت را یک موضوع راهبردی دانست و گفت: وحدت برای جهان اسلام یک مسأله راهبردی محسوب می‌شود و در این شرایط زمانی نیاز به امر وحدت بیش از گذشته ضرورت می یابد.                               
 
استاد دانشگاه لبنان افزود: نتایج مطلوبی از برگزاری کنفرانس در صحنه عمل داشتیم و امیدوارم که امسال نیز به نتایج مورد نظر دست یابیم تا اهمیت برگزاری این کنفرانس برای همگان روشن شود.
 
عتریسی در خصوص فشارهای صورت گرفته علیه ایران اظهار داشت: بعضی از کشور‌های غربی تلاش می‌کنند تا ایران را به دشمن جهان خصوصا کشورهای عربی نشان دهند و با ایجاد درگیری و تنش به هدف خود دست یابند.
 
استاد دانشگاه لبنان در بخش پایانی سخنان خود بیان کرد: از دانشمندان تقاضا دارم که مسؤولیت خود را در قبال مسائل مهم جهان اسلام به خوبی ادا کنند و در مقابل تکفیر مسلمانان و خدشه دار کردن این دین مبین بایستند./9599/پ202/د
ارسال نظرات