۰۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۱۵۴۶۶۱
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

انقلاب اسلامی تجلی پیوند امت با ولایت بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی حجت یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را ارائه الگویی ماندگار برای اداره حکومت اسلامی بر مبنای ولایت مطلقه فقیه دانست.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در جمع بسیجیان و پاسداران سپاه تبریز با تأکید بر این‌که تمام توفیقات نظام اسلامی مرهون حضور در صحنه مردم و رهنمودهای ولایت فقیه است، ‌اظهار داشت: انقلاب اسلامی تجلی پیوند ملت با ولایت بوده است.

 

وی با تأکید بر این‌که انقلاب‌های مردمی در کشورهای منطقه‌ای از وجود رهبری واحد و نعمتی چون ولایت فقیه بی‌بهره هستند، خاطرنشان کرد: البته شاهد هستیم که مسلمانان و شیعیان کشورهای اسلامی با توجه ویژه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و امام راحل بسیاری از مطالبات به‌حق دینی خود را تحقق بخشیده‌اند.

 

حجت الاسلام ولایی با اشاره به این‌که امروز نه تنها ملت ایران بلکه جهان اسلام از برکات انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بهره مند هستند، تصریح کرد: رهنمودهای داهیانه و بصیرت بخش امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول بیش از سه دهه گذشته راهگشای بسیاری از مشکلات جهان اسلام بوده است، چنانکه امروز شاهد تغییر مواضع دشمنان اسلام هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: انقلاب اسلامی ایران در حالی به پیروزی رسید که در جهان سیاسی آن روز تفکرات شرق و غرب و اندیشه های سکولاری بر معادلات سیاسی و اجتماعی سایه افکنده بود، در حقیقت پیروزی انقلاب ملت ایران ثابت کرد که اسلام و موازین دینی و آموزه های اعتقادی می تواند راه رستگاری جوامع را نشان دهد.

 

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران دارای صبغه‌ای فرهنگی و دینی است، خاطرنشان کرد: پس از گذشت سال ها تمام تحولات و معادلات سیاسی و اجتماعی و حتی فرهنگی منطقه غرب آسیا و سایر نقاط جهان را تحت تاثیر قرار داده است، امروز شاهد بروز و ظهور آرمان های فرهنگی و دینی انقلاب اسلامی ایران در شعارها و مطالبات مردم انقلابی کشورهای منطقه هستیم.

 

حجت الاسلام ولایی یکی دیگر از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را ارائه الگویی ماندگار برای اداره حکومت اسلامی بر مبنای ولایت مطلقه فقیه دانست و افزود: امروز ملت ایران به عنوان الگویی جهانی برای نجات از استعمار و استکبار تبدیل شده اند، به یقین ادامه چنین روندی تنها با ولایت مداری تحقق خواهد یافت.

 

وی با اشاره به این‌که بهترین قدرشناسی از نعمت ولایت فقیه، تبعیت از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب است، افزود: عزت، تعالی و پیشرفت های امروز ملت انقلابی ایران، پاداش مقاومتی است که این نظام مقدس در پاسداری و اجرای ارزش‌های اسلامی انجام داده و همچنان در این راه الهی گام برمی‌دارد./935/پ202/ب

ارسال نظرات