۱۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۱۵۴۹۹۵

ماهنامه پیام انقلاب در پله 67

خبرگزاری رسا ـ شصت و هفتمین شماره ماهنامه پیام انقلاب به همت نمایندگی ولی فقیه در سپاه منتشر شد.
پيام انقلاب 67
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شماره 67 ماهنامه پیام انقلاب به صاحب امتیازی نمایندگی ولی فقیه در سپاه و مدیر مسؤولی رمضان شریف در80 صفحه منتشر شده است.
در این شماره می خوانیم: «سرمقاله»،‌ «‌یک جرعه نور، مطالبات رهبری»، «بت‌ها باز هم فرو می‌ریزند»،‌ «دیدگاه»‌، «کنگره امریکا و جمهوری اسلامی ایران»، «انتخابات ریاست جمهوری در ایران»‌، «تغییر هندسه دنیا از دیدگاه رهبر معظم انقلاب»، «فرمول آمریکایی در مصر»، «بیداری اسلامی و امنیت ملی ایران»، «آشوب‌های اخیر در مصر و ریشه های آن»، «بحرین و استمرار قیام»، «طمع گرگ»، «مذاکره با امریکا» و «امنیت خلیج فارس در سایه انسجام اسلامی».  
در بخشی با عنوان تغییر هندسه دنیا از دیدگاه رهبر معظم انقلاب آمده است: «رهبر معظم انقلاب در تحلیل هندسه غلط فرموده‌اند: اتفاقات شگرفی که در سه دهه اخیر شاهد آن بوده‌ایم نشان می دهد که آمدن قدرت های جدید با بروز ضعف در قدرت‌های قدیمی همراه بوده است، این جابجایی تدریجی قدرت به کشورهای عدم تعهد فرصت می‌دهد تا نقش مؤثر و شایسته‌ای را در عرصه بین‌المللی فراهم آورند.
این وضعیت معیوب و پر زیان غیر قابل تحمل است و همه از این هندسه غلط بین‌المللی خسته شده‌اند، رهبر معظم انقلاب بر جابجایی قدرت و تغییر وضعیت جهان تأکید دارند که این ملت ها هستند که باید قدرت سیاسی را مشخص کنند».
«لابی اسلحه و کشتار انسان‌ها در امریکا»، «نگاه سودجویانه ناتو به غرب آسیا»، «چالش‌های گفت‌وگوی ملی در یمن»، «آلمان و نظامی‌سازی خاورمیانه»، «عربستان، حامی بزرگ تروریسم»، «امام و انقلاب اسلامی ایران»، «انقلاب اسلامی و درس های ماندگار»، «سقوط شاه پایانی بر یک آغاز»، «انقلاب اسلامی حاصل خودباوری»، «12 بهمن به روایت رهبر معظم انقلاب اسلامی»، «ایران الگویی برای ملت‌های منطقه»، «انقلاب اسلامی و عزت انسانی» و «آسیب‌شناسی انقلاب اسلامی در یک نگاه» از موضوعات دیگر این ماهنامه هستند.
در بخش دیگری از این ماهنامه با عنوان امام و انقلاب اسلامی ایران می خوانیم: «بی شک حضرت امام خمینی(رحمةالله‌علیه) بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، به عنوان شخصیتی نستوه نقش سازنده و بی بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشتند، به عبارت دیگر حضرت امام خمینی معمار انقلاب اسامی ایران است.
تأثیرگذاری انقلاب اسلامی ایران در بعد سیاسی و نقش مردم در قدرت و حکومت داری به طور آشکار در حرکت امت اسلامی قابل مشاهده است و ملت‌ها پس از سال ها به دنبال نقش‌آفرینی در عرصه سیاسی و داشتن دولتی اسلامی هستند».
در بخش پایانی این ماهنامه هم می توان به موضوعاتی همچون «پیروزی در جنگ اقتصادی با تکیه بر تولید ملی»، «رویدادهای فرهنگی»، «بحران اجتماعی و مذهبی در ایران»، «انقلاب و بیراهه‌ها»، «معرفی کتاب»، «انقلاب اسلامی و تحول بنیادین در سبک زندگی»، «سبک زندگی یا عرصه جنگ فرهنگی»، «نگاهی به جنگ سایبری»، «آمریکا و جنگ نرم علیه ایران»، «شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی (14)» و «مقاومت و پایداری» اشاره کرد.
شصت و هفتمین شماره ماهنامه پیام انقلاب به صاحب امتیازی نمایندگی ولی فقیه در سپاه و مدیر مسؤولی رمضان شریف ویژه دی ماه 1391 در 80 صفحه با قیمت 1500 تومان منتشر شده است./907/ن601/ق
ارسال نظرات