۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۱۵۵۸۲۵
امام جمعه موقت ساری:

افکار حیات‌بخش امام خمینی زمینه نابودی اندیشه‌های سکولاریستی را فراهم کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که افکار حیاتبخش امام خمینی(ره) زمینه نابودی اندیشه های سکولاریستی را در دنیا فراهم کرده است، گفت: اسلام آمریکایی که غربی ‎ها در پی آن بودند با تلاش ‎های امام راحل به نتیجه ای نرسید.
امام جمعه موقت ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری امروز در نخستین جشنواره تشکل‌های برتر مازندران با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یوم الله 22 بهمن، به نقش محوری امام خمینی (ره) در هدایت نهضت عظیم اسلامی اشاره کرد و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با همراهی ملت ایران توانست انقلابی متمایز و جهانی رهبری کند.

 

وی با بیان این که جهان امروز شاهد گسترش بیداری اسلامی در دنیا هستیم، خاطرنشان کرد: آراء و افکار امام راحل به الگویی ارزشمند برای ملت‎های آزاده و مسلمان دنیا برای مقابله با مستکبران عالم تبدیل شده است.

 

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که افکار حیاتبخش امام خمینی(ره) زمینه نابودی اندیشه های سکولاریستی را در دنیا فراهم کرده است، تصریح کرد: اسلام آمریکایی که غربی ‎ها در پی آن بودند با تلاش ‎های امام راحل به نتیجه ای نرسید.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که امروز شاهد گسترش اندیشه های اسلام ناب در دنیا هستیم، بیان داشت: این نهضت عظیم که برگرفته از ارزش های حاکم در اندیشه امام خمینی(ره) است همه دنیا را فرا گرفته است.

 

وی، افکار امام راحل را نجاتبخش بشریت دانست و ادامه داد: کشورهایی که از اندیشه های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پیروی می کنند به سعادت و تعالی حقیقی دست خواهند یافت.

 

امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی غربی ها بر همه امور کشور مسلط بودند و دخالت می کردند، گفت: اما پیروزی انقلاب اسلامی زمینه قطع دخالت و سوء استفاده غربی ها بر امور کشور را فراهم کرد.

 

حجت الاسلام قاسمی با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی منافع کشورهای غربی در منطقه را با مشکل مواجه کرد، ادامه داد: انقلاب مردم ایران در سال 57 موجب شد امروز ملت های آزاده و مسلمان منطقه در پی احقاق حقوق خود از حکام دیکتاتور و وابسته خود باشند.

 

وی در ادامه سخنان خود به پیشرفت های گسترده جمهوری اسلامی ایران در بخش های مختلف به ویژه فناوری صلح آمیز هسته ای اشاره کرد و ادامه داد: ایستادگی ملت ایران در برابر حق مسلم خود موجب شد که امروز غرب حق رسمیت نظام اسلامی در استفاده صلح آمیز از فناوری هسته ای را بپذیرد.

 

امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که امروز گفتمان انقلاب اسلامی جهانی شده است، گفت: این گفتمان موجب توجه بسیاری از ملت های آزاده جهان قرار گرفته است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بد اخلاقی‌های برخی از مسؤولان اشاره کرد و با بیان این که در شرایط فعلی همه مسؤولان باید با حفظ وحدت گوش به فرمان ولی فقیه باشند، خاطرنشان کرد: برای اخلاق مداری ابتدا باید دین مدار باشیم./950/پ202/پ

ارسال نظرات