۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۱۵۶۰۰۹
امام جمعه بناب:

22 بهمن مختص طیف، جناح و گروه خاصی نیست

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام بنابی با تأکید بر این‌که راهپیمایی 22 بهمن یک حرکت انقلاب دیگر علیه دشمنان نظام است، گفت: 22 بهمن به طیف، جناح و گروه خاصی اختصاص ندارد.
حجت الاسلام مصطفي باقري بنابي، امام جمعه بناب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت‌الاسلام مصطفی ‌باقری‌بنابی، امام جمعه بناب امروز در جمع طلاب و روحانیان این شهر با تأکید بر این‌که حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تکلیفی شرعی بر عهده همگان است، اظهار داشت: شرکت در جشن پیروزی انقلاب اسلامی قدرشناسی از نعمت ولایت فقیه، ایثار شهدا و مجاهدت علما محسوب می شود.

 

وی با تأکید بر این‌که عدم حضور بدون عذر موجه در راهپیمایی 22 بهمن غیر قبل قبول است، خاطرنشان کرد: راهپیمایی 22 بهمن یک حرکت انقلاب دیگر علیه دشمنان نظام است، نهضتی که برای فرو نشاندن توطئه‌های دشمنان اهمیتی مضاعف دارد، انتظار داریم همه مسؤولان قوه مجریه و نمایندگان مجلس حضور تأثیرگذار داشته باشند، چراکه عدم شرکت غیرموجه در این راهپیمایی نوعی نفاق و اقدام علیه مصالح کشور است.

 

حجت الاسلام بنابی با اشاره به این‌که حضور در راهپیمایی امسال اهمیتی به مراتب مهم‌تر از سال‌های گذشته دارد، تصریح کرد: در شرایطی که دوست و دشمن در سراسر جهان نظاره‌گر احوال ملت ایران هستند تا ببینند که آیا نسبت به انقلاب و راه امام(ره) پایبند هستیم یا نه؟ باید حضوری مقتدر و حماسی داشته باشیم.

 

امام جمعه بناب با بیان این‌که حضور ملت در این جشن بزرگ ملی و دینی خط بطلان بر سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی خواهد بود، افزود: 22 بهمن به طیف، جناح و گروه خاصی اختصاص ندارد و مصالح ملت و مصالح امت در میان است، باید با پرهیز از تفرقه در صفوف به هم فشرده ملت در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنیم.

 

وی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را فصل الخطاب تمام جریان‌ها و مسائل اخیر کشور دانست و گفت: در شرایطی که رهبر انقلاب بر وحدت و همدلی مسؤولان و نمایندگان تأکید دارد، هرگونه سخن تفرقه‌انگیز خیانت به خون شهدا، آرمان امام امت و مردم شهیدپرور کشور محسوب می شود.

 

حجت الاسلام باقری بنابی ادامه داد: آیات متعدد قرآنی بر لزوم پرهیز از اختلاف و تفرقه در جامعه تأکید دارد، در شرایط حساس نظام اسلامی دامن زدن به اختلاف و بر هم زدن صفوف مردم گناه نابخشودنی و خیانت بزرگ است، از این رو حضور در اجتماع 22 بهمن یک فریضه الهی به شمار می رود.

 

امام جمعه بناب در پایان خواستار تبعیت عموم مردم و مسؤولان از رهنمودهای ولایت فقیه شد و گفت: رهبر انقلاب بسیار آگاهانه و هوشیارانه فرمودند که «من دیپلمات نیستم، من انقلابی هستم»؛ درک حقیقت این سخن پایه‌های رژیم‌های مستکبر غربی را خواهد لرزاند، یعنی اینکه من بازیگر و سیاست زده نیستم و مصالح امت اسلامی را فدای قدرت‌های شیطانی نمی‌کنم./935/پ202/ب

ارسال نظرات