۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۱۵۶۰۲۷
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی:

دوری از ارزش‎ها سبب انحراف می‎شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خوزستان با بیان این که عقب نشینی و دوری از ارزش ها خیانت است به تاریخ کشور اظهار داشت: مشکلات پیش آمده در کشور به واسطه وجود نعمت ولایت فقیه بی اثر است.
حجت الاسلام و المسلمين حاجتي ، مدير حوزه علميه خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، مدیر حوزه علمیه خوزستان، امروز در دیدار کارکنان شرکت ملی حفاری، با بیان این که بزرگداشت دهه فجر تنها در پرچم و پارچه و شعار دادن خلاصه نمی شود، ابراز داشت: دشمن این را بداند که شکست ملت ایران به واسطه تحریم و افزایش قیمت دلار و سکه و ماشین رقم نخواهد خورد.

مدیر حوزه علمیه خوزستان به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: زمانی ملت ایران پیروز است که با تعامل و همکاری از بیت المال محافظت و از قشر محروم حمایت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی در ادامه خاطرنشان کرد: شکست ملت ایران آن جا رقم می خورد که در مقابل دشمن کم بیاوریم و حرفی برای گفتن نداشته باشیم و آن زمان که دشمن کشور را محاصره کرده، تسلیم شویم.

مدیر حوزه علمیه خوزستان به وابستگی های مختلف پیش از انقلاب اشاره کرد و افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران رژیم پهلوی تمایل بیشتری به وابستگی غرب داشت تا خودکفایی.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با بیان این که عقب نشینی و دوری از ارزش ها خیانت است به تاریخ کشور اظهار داشت: مشکلات پیش آمده در کشور به واسطه وجود نعمت ولایت فقیه بی اثر است.

وی در ادامه تصریح کرد: ملت ایران دفعات متعددی این مشکلات را تجربه کرده اما نعمت ولایت فقیه و رهبری سبب قدرتمندی روز افزون کشور می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی با بیان این که در ابتدای انقلاب زمانی که حرف از قطع رابطه با آمریکا زده می شد ما را مسخره می کردند اظهار داشت: دشمنان می گفتند« شما توانایی ساخت کوچکترین چیزها را ندارید اکنون سخن از قطع رابطه با آمریکا می زنید».

مدیر حوزه علمیه خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: شاه ایران در آن زمان هفته ای یک بار با سفیر آمریکا ملاقات می کرد و به گفته خود شاه دستورات اصلی را از او می گرفته است.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) به بی بند و باری موجود در غرب اشاره کرد و افزود: غیرتمندی و زیربار دشمن نرفتن از ویژگی های مهم انقلاب ما و تفاوت عمده جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشور ها است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی در ادامه تصریح کرد: ملت ایران حاضر است مورد تحریم قرار گیرد اما شرف و عزتش را از دست ندهد.

مدیر حوزه علمیه خوزستان شرط پیروزی قیام و مبارزه را برای خدا بودن دانست و خاطر نشان کرد: تفاوتی نمی کند این قیام در چه زمینه ای باشد خواه علمی و خواه فرهنگی باشد، تنها ویژگی خدایی بودن آن سبب پیروزی می شود.

وی تلاش و کوشش در راستای رسیدن به خودکفایی و تولید علمی در زمان شاه را به نوعی جرم دانست و افزود: فرهنگ ناب ایرانی و اسلامی به ما عزت و خودباوری را آموزش داده است و این عزت کلید پیشرفت و سعادت است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی امام حسین(ع) را معلم ملت ایران دانست و افزود: این ملت شعار هیهات من الذله امام حسین(ع) در روز عاشورا را سرلوحه و سرمشق خود قرار داده است.

وی با بیان این که در زمان فساد شاه مردی آمد که که سایه خدا بر زمین بود، ابراز داشت: کوروش و داریوش افسانه ها زمانی آرزو داشتند تا روزی پایشان به آب های مدیترانه باز شود اما امروز به برکت امام خمینی(ره) ناوهای ایرانی از کانال سوئز عبور می کنند.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) در ادامه، ورود ایران به معادلات سیاسی سوریه را سبب جلوگیری از سرنگونی حکومت علوی در این کشور دانست.

حجت الاسلام و المسلمین با اشاره به اظهار نظر کلینتون مبنی بر این که بهترین راه مذاکره با ایران است، گفت: این سخن تنها به واسطه دستیابی ایران به انرژی هسته ای از سوی غرب زده شد/9464/پ202/ب

ارسال نظرات