۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۱۵۶۱۹۹
شکوه استقامت در قاب رسانه‎های خارجی(23)؛

خبرگزاری بوکس نیوز کویت: احمدی نژاد از رهبر ایران به عنوان فصل الخطاب یاد کرد

خبرگزاری رسا ـ خبرگزاری بوکس نیوز به پوشش سخنان رییس جمهور ایران در راهپیمایی سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و نوشت: احمدی نژاد از آیت الله خامنه‎ای به عنوان فصل الخطاب یاد کرد.
رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله العظمي سيد علي خامنه اي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خبرگزاری بوکس نیوز کویت همانند بسیاری از خبرگزاری‎های جهان به پوشش راهپیمایی باشکوه ملت ایران در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت.

 

این خبرگزاری نوشت: شهروندان ایرانی در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خیابان‎ها آمده تا سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند.

 

بوکس نیوز با اشاره به سخنان رییس جمهوری در این مراسم، افزود: محمود احمدی نژاد در این مراسم همه فشارهای صورت گرفته از سوی آمریکا را محکوم کرد و اظهار داشت تا هنگامی که سیاست دشمنی آمریکا علیه ایران تغییر نکند هیچ گفت‎وگویی صورت نخواهد گرفت.

 

این خبرگزاری کویتی ادامه داد: جو بایدن، معاون رییس جمهور آمریکا هفته گذشته به صورت جدی خواستار گفت‎وگوی مستقیم با ایران شد، ولی آیت الله خامنه‎ای رهبر عالی ایران با این درخواست مخالفت کرد.

 

خبرگزاری بوکس نیوز تاکید کرد: احمدی نژاد همچنین پیروی از رهبر را ضروری خواند و خاطر نشان ساخت که آیت الله خامنه‎ای فصل الخطاب در مسأله هسته‎ای و دیپلماسی است.

 

این خبرگزاری در پایان نوشت: کشورهای غربی و اسرائیل ادعا می کنند که ایران در پی سلاح هسته‎ای است که ایران این موضوع را به شدت رد می کند./980/ب902/د

ارسال نظرات