۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۱۵۶۲۱۹
کتابی که آقامجتبی بر انتشار آن تأکید داشت؛

همزمان با اربعین آیت الله تهرانی دو اثر جدید رونمایی می شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین جلد از مجموعه «رسائل بندگی» و کتاب «گذری بر زندگی حاج‌آقا مجتبی» همزمان با اربعین آیت الله مجتبی تهرانی رونمایی می شود.
آيت الله آقا مجتبي تهراني

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی، همزمان با چهلمین روز درگذشت ایشان دو اثر جدید توسّط دفتر حفظ و نشر آثار این عالم ربانی  رونمایی می شود.

 

بر اساس این گزارش اثر اوّل با عنوان «دفتر دل»، اوّلین رساله از مجموعه شش جلدی رسائل بندگی است که به موضوع «قلب» در معارف اسلامی پرداخته است و با نگاهی بدیع و جامع مسائل مرتبط با این مبحث را بررسی کرده است. 

 

این اثر متن پیاده شده و ویراستاری شده 29 جلسه سخنرانی حضرت استاد در ماه مبارک رمضان سال 1375 هـ ش است که بنا به اظهار نظر کارشناسان و محقّقان علوم اسلامی بحثی بسیار جامع و کاربردی است، آنچه بر اهمیت این اثر می افزاید، تأکیدات فراوان حضرت استاد در زمان حیاتشان بر انتشار این اثر بوده است. 

 

گفتنی است مجموعه رسائل بندگی در آینده با موضوعات «رسالۀ دوم؛ حب به دنیا» «رساله سوم؛ حب به خدا» «رساله چهارم؛ شوق و انس به خدا» «رساله پنجم؛ شهود و لقای خدا» و «رساله ششم؛ آداب خلوت با خدا» منتشر خواهد شد.

 

گفتنی است اثر دیگری که به مناسبت اربعین آیت الله تهرانی رونمایی می شود با عنوان «گذری بر زندگی حاج‌آقا مجتبی»، مجموعه‌ای از خاطرات خانواده، دوستان و آشنایان آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی است که انتشار آن به زمان بیشتری نیاز دارد./959/د102/ق

ارسال نظرات