۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۵۶۲۴۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

حماسه 22 بهمن بالندگی نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشید

خبرگزاری رسا ـ خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که حضور میلیونی ملت ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد که انقلاب اسلامی ایران بالنده تر از گذشته در حال پیمودن اهداف متعالی خود است، تصریح کرد: ملت ایران نیز با این حضور پشتیبانی همه جانبه خود را نسبت به این نظام الهی نشان دادند.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور میلیونی ملت ولایت مدار ایران اسلامی در یوم الله 22 بهمن امسال، گفت: حضور حضور حماسی بار دیگر سبب خنثی شدن توطئه های دشمنان داخلی و خارجی شد.

 

وی با بیان این که حضور میلیونی ملت ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد که انقلاب اسلامی ایران بالنده تر از گذشته در حال پیمودن اهداف متعالی خود است، تصریح کرد: ملت ایران نیز با این حضور پشتیبانی همه جانبه خود را نسبت به این نظام الهی نشان دادند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید براین که ملت ایران هیچ گاه دست از آرمان های متعالی انقلاب اسلامی نخواهند کشید، تصریح کرد: مردم کشورمان بیش از سی سال است که در همه صحنه های حساس کشور حضور حماسی داشتند.

 

حجت الاسلام یاری با بیان این که دشمنان ملت ایران امسال همانند گذشته متحیر ماندند، ادامه داد: رسانه های غربی و منطقه ای نیز به حضور حماسی ملت ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اعتراف کردند.

 

وی با تأکید براین که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر سال با عزت و عظمت بیشتری در جهت نسل به قله های پیشرفت و تعالی گام برمی دارد، گفت: همه این افتخار و اقتدار به دلیل حضور در صحنه ملت ایران اسلامی است.

 

حجت الاسلام یاری، تحقق اهداف انقلاب، الگوسازی و الهام‌گیری دنیا از این انقلاب را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: آمریکا و چند کشور اروپایی برای منطقه خاورمیانه سیاست تثبیت شده را که برگرفته از ذهنیت آنها بود ترسیم کرده بودند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، تأثیرگذاری در منطقه و جهان را از دستاورد دیگر انقلاب عنوان کرد و افزود: قبل از انقلاب برای ایران هیچ حسابی باز نمی‌کردند؛ اما امروزه در منطقه و جهان چشم‌ها به نظام مقدس جمهوری اسلامی دوخته شده که نشانه تأثیرگذاری انقلاب اسلامی در دنیا است.

 

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی به امت اسلامی هویت بخشید و جهان اسلام را بیدار کرد، ادامه داد: پیروزی قیام مردم تونس و مصر تنها گوشه ای از تأثیر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که به برکت انقلاب اسلامی از دستاوردهای زیادی در کشور برخورداریم، خاطرنشان کرد: هر یک از این دستاوردها مایه عزت، سربلندی و سرافرازی انقلاب در دنیا شده است.

 

حجت الاسلام یاری، وحدت و یکپارچگی را یکی از دلایل خودباوری ملت ایران در سی سال گذشته دانست و ادامه داد: وحدت و یکپارچگی مردم سبب می شود هیچ موشک و بمبی نتواند مانع این پیشرفت ها شود./950/پ202/س

ارسال نظرات