۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۱۵۶۳۰۰
فردا برگزار می شود؛

جشن کتاب در دانشگاه امام صادق

خبرگزاری رسا ـ با حضور آیت الله مهدوی کنی و وزیر ارشاد، پانصدمین کتاب انتشارات دانشگاه امام صادق علیه السلام رونمایی و جشن کتاب برگزار می شود.
جشن کتاب در دانشگاه امام صادق عليه السلام

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همزمان با سی ‌و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پانصدومین کتاب انتشارات دانشگاه امام صادق علیه السلام با حضور آیت الله محمدرضا مهدوی کنی و سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی می شود.

 

در این مراسم که روز سه شنبه -فردا- در آستانه ورود به چهاردهمین سال فعالیت انتشارات دانشگاه، جشن کتاب و رونمایی از پانصدمین کتاب انتشارات دانشگاه امام صادق علیه السلام در محل این دانشگاه برگزار می شود، جمعی از اساتید دانشگاه، دانشجویان، مسؤولان فرهنگی و هنری، اعضای خانه کتاب و مولفان، مترجمان، نویسندگان و محققان دانشگاه امام صادق علیه السلام نیز حضور خواهند داشت.

 

آیت الله محمد رضا مهدوی کنی ریاست دانشگاه امام صادق علیه السلام و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله سخنرانان این مراسم خواهند بود.

 

این مراسم فردا سه شنبه 24 بهمن از ساعت 14 الی 16 در سالن همایش های دانشگاه امام صادق علیه السلام برگزار می شود./913/د102/ق

ارسال نظرات