۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۱۵۶۳۹۹
آیت الله شبستری:

مسؤولان درس وحدت را از مردم بیاموزند

خبرگزاری رسا ـ نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که مسؤولان نظام بایستی مراقب رفتار و گفتار خود در تربیون‌های عمومی باشند، گفت: مسؤولان درس وحدت را از مردم بیاموزند.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، امروز در جمع تعدادی وعاظ، روحانیان و ائمه جماعات تبریز با اشاره به حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: این حضور پیام‌های مهمی به مسؤولان نظام اسلامی به عنوان نخبگان سیاسی کشور به همراه داشت.


وی با بیان این‌که مسؤولان بایستی درس وحدت، یکدلی، همگرایی و ولایت‌مداری را از مردم بیاموزند، گفت: در شرایطی که دشمنان دندان طمع برای آغاز فتنه‌هایی جدید در کشور تیز کرده بودند، مردم با حضور در صحنه نشان دادند که پشتیبان ولایت، نظام و انقلاب اسلامی هستند.


نماینده خبرگان رهبری ادامه داد: حماسه 22 بهمن در شرایطی رقم خورد که رسانه‌های بیگانه ماه‌ها بر طبل جدایی ملت از نظام و ولایت می کوبیدند، اما همگان شاهد بودند که حضور اقشار مختلف مردم سراسر کشور در ابراز وفاداری به آرمان‌های امام و شهدا، برگ زرین دیگری در تاریخ کشور رقم زد.


آیت الله شبستری با تأکید بر این‌که کشور در شرایط حساس اقتصادی و سیاسی قرار دارد، تصریح کرد: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب سفارش کردند بایستی همگان تا روز انتخابات، با وحدت و همدلی اجازه ندهیم رسانه‌های بیگانه از اختلاف نظر میان مسؤولان که امری طبیعی است، سوء استفاده کنند.


امام جمعه تبریز گفت: اختلاف نظر میان قوای سه گانه اگر در راستای رفع مشکلات مردم و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد، مسأله‌ای طبیعی است؛ اما اگر تبدیل به جدل و برخی دعواهای نامبارک سیاسی شود، آفت‌زا است، مسؤولان نظام بایستی مراقب رفتار و گفتار خود در تربیون‌های عمومی باشند.


وی حضور پرشور و آگاهانه ملت در راهپیمایی 22 بهمن را مقدمه ای برای خلق حماسه ای دیگر در انتخابات خرداد 92 عنوان کرد و افزود: مردم در انتخابات آینده با وجود انتظار دشمن، چنان حضوری خواهند داشت که مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام خواهند زد، چراکه این ملت ثابت کرده پای نظام، انقلاب اسلامی، شهدا و ولایت فقیه آماده جانفشانی است.


آیت الله شبستری با اشاره به بازتاب گسترده حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال افزود: دشمنان انتظار فراوانی برای  حضور کمرنگ مردم در راهپیمایی به واسطه فشار اقتصادی داشتند، غافل از این‌که ملت با فریادهای کوبنده خود اعلام کرد در راه ولایت و آرمان های انقلاب در برابر هر گونه فشاری مقاومت خواهند کرد./935/پ202/س

ارسال نظرات