۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۱۵۶۴۴۰

اسماعیل هنیه پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت

خبرگزاری رسا ـ نخست وزیر دولت مردمی فلسطین در پیامی سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به ملت شریف ایران و رهبری معظم انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت گفت.
اسماعيل هنيه نخست وزير فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نخست وزیر دولت مردمی فلسطین در پیامی سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به ملت شریف ایران و رهبری معظم انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت گفت.


 اسماعیل هنیه نخست وزیر دولت منتخب فلسطین در این پیام خود آورده است: ما به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) صادقانه ترین تبریکات قلبی خود را تقدیم رهبری معظم جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران می کنیم.

 

در بخش دیگری از این پیام ضمن تقدیر از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از مردم فلسطین آمده است: از حمایت‎های شما از ملت فلسطین و آرمان عادلانه این ملت در عرصه های رسمی و مردمی صمیمانه قدردانی می نماییم.

 

هنیه افزود: به رغم آن همه رنج و محنت ها و مشکلات مان که ثمره رژیم اشغالگر و کینه توز صهیونیستی است، علاقه مندیم در کنار برادران و دوستان مان در شادی ها و جشن های ملی شان حضور داشته باشیم.

 

در پایان پیام نخست وزیر فلسطین آمده است: ما ضمن عرض تبریک و تهنیت به خاطر فرا رسیدن این مناسبت فرخنده، بر استحکام مناسبات میان ملت های فلسطین و ایران تاکید می ورزیم و برای آنان آرزوی توفیق و پیشرفت روز افزون داریم./994/ب102/د

ارسال نظرات