۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۱۵۶۵۹۰

پنجاه و سومین شماره ندای طالبیه منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ پنجاه و سومین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه ویژه‎نامه خبری حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی منتشر شد.
نداي طالبيه

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، پنجاه و سومین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه، ویژه‌نامه حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی منتشر و در اختیار مراکز حوزوی و دینی این استان قرار گرفت.

 

طرح توسعه طالبیه در لایحه بودجه 92 شهرداری تبریز، اردوی زیارتی طلاب حوزه‌های علمیه‌ تبریز و بناب، مراسم عمامه‌گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه مراغه، ورودی حوزه علمیه خواهران صادقیه تبریز، گردهمایی روحانیون طرح مستقر و هجرت شبستر، گشایش نمایشگاه دائمی کتاب در حوزه علمیه طالبیه و یادواره شهدای طلبه و روحانی سراب از مهم‌ترین مطالب این نشریه است.

 

تشریح موانع موجود در احداث مدرسه علمیه جدید خواهران در تبریز، تحصیل 130طلبه در مدارس علمیه آذرشهر، بهره برداری از دفتر جدید امام جمعه مراغه، دوره آموزش احکام کسب و تجارت ویژه اصناف بستان آباد و همچنین اخبار دیدارهای آیت‌الله شبستری با اقشار مختلف مردم از دیگر مطالب پنجاه و سومین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه به شمار می‌رود.

 

بنابراین گزارش، «از پافشاری بر حق تا لجبازی‌های سیاسی» به قلم روح الله عباس پور در ستون دیدگاه و «از همان اوّل برو گناه را ترک کن» در ستون اخلاق در حوزه این شماره به چاپ رسیده است، افزون بر این‌که مطلبی با عنوان سبک زندگی مبارزاتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی در صفحه گزارش این نشریه حوزوی منتشر شده است.

 

همچنین در صفحات پرونده این شماره یادداشت‌هایی با عنوان «چرا در روابط اجتماعی، حقوق متقابل رعایت نمی‌شود؟» و «سبک زندگی چیست» در صفحات پرونده پنجاه و سومین شماره ندای طالبیه چاپ شده است.

 

گفتنی است، دوهفته‌نامه ندای طالبیه به همت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی، دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا و بیت آیت الله شبستری در تبریز منتشر می‌شود./935/ن602/ق

ارسال نظرات