۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۱۵۶۸۷۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:

تضعیف جایگاه ولایت فقیه آرزوی خام دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این دشمنان در سه دهه اخیر از هر فرصتی برای از بین بردن جایگاه ولایت فقیه در ایران اسلامی استفاده کردند، گفت: خوشبختانه هوشیاری و بصیرت ملت ایران همه توطئه های خصمانه و شوم آنها در این خصوص خنثی شد.
مدير کل تبليغات اسلامي قزوين

حجت الاسلام علی نعمت الهی، مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا به رهنمودهای مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی وظیفه همه مسؤولان تبعیت محض از ولی فقیه است.

 

وی با اشاره به این که میزان سنجش مسؤولان از سوی مردم بر ولایت مداری آنها بستگی دارد، خاطرنشان کرد: تنها تبعیت از ولی فقیه به مسؤولان مشروعیت می دهد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه ولایت فقیه به کشوری قدرتمند در عرصه جهانی تبدیل شده است، تصریح کرد: همگان باید بدانند که ولایت فقیه ضامن بقا و سعادت نظام است.

 

حجت الاسلام نعمت الهی شناخت ولایت را یک رسالت مهم دانست و با بیان این که تنها با ولایت می توانیم از مسیرهای بحرانی عبور کنیم، ادامه داد: اگر امروز نظام اسلامی به الگویی بی بدیل برای ملت های آزاده دنیا تبدیل شده به برکت ولایت فقیه است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به این که دشمنان ولایت فقیه را مهم ترین عامل شکست نقشه های شوم خود می داند، تصریح کرد: نظام سلطه در برابر اقتدار و عظمت ملت ایران به زانو در آمده است.

 

وی تفرقه و اختلاف را خواست اصلی دشمنان نظام دانست و با بیان این که هر گونه اختلاف افکنی خیانت به نظام و ملت ایران اسلامی است، تصریح کرد: مسؤولان باید هوشیار باشند تا خدای ناکرده در مسیر اهداف دشمنان گام برندارند.

 

حجت الاسلام نعمت الهی در ادامه سخنان خود بر ضرورت وحدت حول محور ولایت در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: مسؤولان باید در همه امور تابع محض ولایت فقیه باشند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب را یک تکلیف شرعی دانست و گفت: بر همه مسؤولان و کارگزاران نظام واجب است گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان باشند.

 

وی با بیان این دشمنان در سه دهه اخیر از هر فرصتی برای از بین بردن جایگاه ولایت فقیه در ایران اسلامی استفاده کردند، گفت: خوشبختانه و به لطف خداوند متعال، هوشیاری و بصیرت ملت ایران همه توطئه های خصمانه و شوم آنها در این خصوص خنثی شد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به این که ولایت فقیه بیش از سه دهه افتخار، عزت و سربلندی را برای ملت ایران به ارمغاون آورده است، تصریح کرد: امروز نیز برای ادامه این روند باید مطیع محض رهبرمعظم انقلاب اسلامی باشیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که ملت ایران تا پای جان در تبعیت از ولایت فقیه ایستاده اند، گفت:حضور همیشه درصحنه ملت ولایت مدار ایران اسلامی در عرصه های مختلف بیش از سه دهه اخیربیانگر اعتقاد راسخ این ملت به اصل ولایت فقیه است./950/ت302/س

ارسال نظرات