۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۱۵۶۹۲۳
رییس شورای اسلامی علمای بحرین:

22 بهمن همه پرسی سالانه نظام جمهوری اسلامی از ملت است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اسلامی علمای بحرین، راهپیمایی 22 بهمن را همه پرسی سالانه نظام جمهوری اسلامی ایران از ملت خواند و تاکید کرد که مشارکت گسترده مردم در این راهپیمایی، حمایت قاطع ملت از نظام است.
حجت الاسلام المشعل رييس شوراي اسلامي علماي بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مجید المشعل، رییس شورای اسلامی علمای بحرین در پیامی با اشاره به مشارکت گسترده ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، از جمهوری اسلامی ایران به عنوان بهترین نظام مردمی جهان یاد کرد.

 

در این پیام آمده است: نظام مردمی، نظامی است که بر اساس اراده، رضایت و اختیار مردم تاسیس شود و نظام استبدادی، نظامی است که بر اساس قدرت، سرکوب و به دور از اراده و خواست ملت برپا شود.

 

حجت الاسلام المشعل افزود: نظام‎های مردمی نیز متفاوت هستند؛ نظامی وجود دارد که در یک انتخابات به قدرت می‎رسند و دیگر تا سال‎ها شاهد برگزاری انتخابات نخواهیم بود. نظامی دیگر نیز بر اساس یک دوره 4ساله انتخاب می شود و برخی نظام‎های دیگر نیز به صورت مستمر به برگزاری انتخابات می‎پردازد و ارتباط آنها با مردم مستمر است.

 

رییس شورای اسلامی علمای بحرین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که رابطه مستمر و محکمی با ملت دارد و مشروعیت خود را از مردم می‎گیرد. همه پرسی برای تایید و مشروعیت نظام، به صورت سالانه در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ایران برگزار می‎شود.

 

وی نظام جمهوری اسلامی را در پرتو حمایت ملت بسیار پرقدرت توصیف کرد و اظهار داشت: دولت ایران در پرتو این روابط مستحکم با مردم باید در راه خدمت به مردم تلاش کند و مصالح ملت را در نظر گیرد. نظام جمهوری اسلامی به دلیل حمایت ملت همواره در عزت باقی مانده و روز به روز در حال پیشرفت است.

 

در بخش پایانی این پیام آمده است: دستاوردهای سه دهه جمهوری اسلامی ایران در زمینه‎های مختلف با وجود تحریم ظالمانه استکبار جهانی بهترین دلیل بر این مدعاست. سایر کشورها حتی پس از 100 سال نیز نمی توانند به موفقیت‎های محقق شده از سوی ایران دست یابند. ایران هم اکنون به یکی از نظام‎های قوی تاثیرگذار در جهان مبدل شده است./980/ب901/د

ارسال نظرات