۳۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۱۵۶۹۸۲

نگاهی به پایگاه اینترنتی بیداری اسلامی

خبرگزاری رسا ـ دبیرخانه مجمع جهانی بیداری اسلامی در تلاش است با تکمیل و تقویت پایگاه اینترنتی بیداری اسلامی به روشنگری پرداخته و با نشر اخبار و رصد نظرات علما و اندیشمندان اسلامی به مقابله با هجمه نرم‌افزاری دشمن در این‌باره بپردازد.
بيداري اسلامي

مصطفی توحیدی، مدیر پایگاه اینترنتی بیداری اسلامی در نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی و در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به این‌که مقام معظم رهبری فرمودند یکی از اهداف بیداری اسلامی رهایی از شر استکبار جهانی است که در سایه نظام‌سازی رخ خواهد داد، گفت:‌ با شکل‌گیری موج جدید بیداری اسلامی که با قیام ملت‌های منطقه رخ داد، تمامی ناظران بین‌المللی به‌طور صریح اعتراف کردند که این قیام‌ها تداوم و نشأت‌گرفته از انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی افزود: با ابتکار عمل جمهوری اسلامی ایران و تدبیر داهیانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای برای برگزاری اجلاس جهانی بیداری اسلامی در تهران در شهریورماه سال 1390، مجمع جهانی بیداری اسلامی تشکیل و دبیرخانه دائمی آن در تهران مستقر شد و با رأی قاطع اعضای شورا، دکتر ولایتی به‌عنوان دبیرکل مجمع برگزیده و کار خود را آغاز کرد.

مدیر پایگاه اینترنتی بیداری اسلامی بیان داشت: این پایگاه اینترنتی برای پوشش اخبار دبیرخانه و اجلاس‌های برگزارشده مانند اجلاس جهانی جوانان و بیداری اسلامی، شعرا و بیداری اسلامی، زنان و بیداری اسلامی، اساتید مسلمان دانتشگاه‌ها و بیداری اسلامی و سه دوره نشست شورای عالی مجمع جهانی بیداری اسلامی فعالیت می‌کند که از بارزترین اثرات آن می‌توان به انقلاب مظلومانه مردم بحرین اشاره کرد.

توحیدی با بیان این‌که جهان استکبار و استبداد غربی برآن شدند تا به مقابله با این موج عظیم بپردازند و در نتیجه تمامی نیروهای تبلیغاتی خود را علیه حرکت اسلامی مسلمانان به‌پا خواسته به کار بستند، گفت: دبیرخانه مجمع جهانی بیداری اسلامی تصمیم گرفت تا با تکمیل و تقویت سایت بیداری اسلامی به روشنگری در این باره پرداخته و با نشر اخبار بیداری اسلامی، منابع مطالعاتی و رصد افکار و نظریات علما و اندیشمندان اسلامی به مقابله با این هجمه نرم‌افزاری بپردازد.

وی عنوان داشت: درحال حاضر خدای متعال را شکر می‌کنیم که استقبال بازدیدکنندگان از این پایگاه اینترنتی روزانه حدود 20000 نفر به‌طور ثابت بوده و رنکینگ سایت در مقیاس جهانی حدود 60000 است.

مدیر سایت بیداری اسلامی ادامه داد: اخبار این پایگاه در شبکه‌های اجتماعی youtupe، twitter، facebook و دیگر پایگاه‌های اینترنتی بارگذاری می‌شود، این درحالی‌ است که با تلاش قسمت فنی ـ پشتیبانی، در سال آتی زبان‌های سایت افزایش یافته و محیط آن با راه‌اندازی امکاناتی مانند مدیا ارتقا خواهد یافت.

توحیدی همچنین ابراز داشت: پایگاه‌های اینترنتی بسیاری در جهان و همچنین ایران اسلامی به موضوع بیداری اسلامی می‌پردازند اما تنها پایگاه جامع و کامل درباره بیداری اسلامی که بیشتر مواقع به‌عنوان مرجع و منبع قرار می‌گیرد، پایگاه رسمی بیداری اسلامی به نشانی اینترنتی http://islamic-awakening.ir است که امیدواریم با عنایت خداوند بتوانیم در عرصه بیداری اسلامی به وظیفه شرعی خود عمل کرده و این توشه که نتیجه خون شهدای بیداری اسلامی است را به منزل مقصود برسانیم./956/ت302/ی

ارسال نظرات