۰۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۱۵۷۵۱۳
عالم هندوستانی حامی تروریسم:

علمای شیعه عامل کشتار شیعیان هستند

خبرگزاری رسا ـ دبیر مجلس سنی عمل هندوستان به شکایت علما و نھادھای شیعه لکھنو ھند در خصوص حمله تروریستی به عزاداران حسینی واکنش نشان داد و علمای شیعه را عامل انفجارهای تروریستی در مناطق شیعه نشین خواند.
مولانا عبدالولي فاروقي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مولانا عبدالولی فاروقی، دبیر مجلس سنی عمل هندوستان که از حامیان تروریسم به شمار می‎آید در کنفرانس خبری که روز گذشته در پریس کلب شھر لکھنو برگزار شد در سخنانی عجیب، علما و نھادھای شیعه را عامل حمله تروریستی به عزاداران حسینی دانست.


وی حمله تروریستی به عزاداران اباعبد اللہ الحسین(ع) را درگیری مذھبی میان شیعیان عنوان کرد و گفت: علما و نھادھای شیعه با گروه‎های تروریستی پاکستان و ایران در ارتباط هستند و به عزادارن حسینی حمله می‎کنند.


مولانا عبدالولی فاروقی بدون محکومیت جنایت تروریست‎ها در پاکستان، افزود: مجلس سنی عمل قرار است امروز، جلسه مهمی درباره مطالبات علما و نهادهای شیعه در دانشکده اهل تسنن شهر لکهنو برگزار می‎کند.

 

وی با گستاخی مدعی شد که علما و سازمان‎های شیعه ایران و پاکستان قصد به هم زدن امنیت شهر لکهنو هستند و از دستگاه‎های امنیتی این شهر خواست که تحقیقات گسترده‎ای درباره رابطه علما و سازمان‎های شیعه با ایران و پاکستان انجام دهد.


گفتنی است در حمله تروریستی که ماہ ژانویه گذشته علیه عزاداران حسینی رخ داد دو تن کشته و چندین تن دیگر زخمی شدند. علما و سازمان‎های شیعه با تنظیم دادخواستی خواستار بررسی گسترده این جنایت و محاکمه عاملان آن شدند./988/ب902/د

ارسال نظرات