۰۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۱۵۷۵۳۸

امکان دانلود مجموعه بنرهای ولادت و شهادت چهارده معصوم

خبرگزاری رسا ـ مجموعه بنر، ولادت‌ها و شهادت‌های ائمه اطهار(ع) با محتوای روایات تربیتی از امامان معصوم(ع) که به همت اداره اطلاع رسانی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه تولید شده، جهت دانلود علاقه‌مندان در سایت اداره اطلاع رسانی قرار گرفت.
امام علي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه کشور، مجموعه بنر، ولادت‌ها و شهادت‌های ائمه اطهار(ع) با محتوای روایات تربیتی از امامان معصوم(ع) که به همت اداره اطلاع رسانی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه تولید شده، جهت دانلود علاقه‌مندان در سایت اداره اطلاع رسانی قرار گرفت.

به گزارش اداره اطلاع رسانی معاونت تهذیب حوزه های علمیه سراسر کشور، با توجه به درخواست‌های مکرر علاقه مندان جهت چاپ این مجموعه، فایل‌های با کیفیت که شامل بیست و هفت بنر با ابعاد چهار متر در هشتاد سانتی متر طراحی و تولید شده است، جهت دانلود در اختیار مشتاقان  قرار گرفته است. در این مجموعه که از سوی کارشناسان حوزوی تهیه شده است، سعی شده است ضمن یادآور شدن ایام، مضمون تربیتی که جنبه کاربردی نیز داشته باشد نیز ارائه شود.

گفتنی است، علاقمندان می‌تواند با کلیک در این‌جا مجموعه 27 بنر تربیتی که به مناسبت شهادت‌ها و ولادت‌های چهارده معصوم(ع) را مشاهد کرده و برای دانلود در اینجا کلیک کنند./993/د102/پ

 

 

 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
تصاویر خوبی بود همه را دانلود کردم ممنون از لینک های شما
0
0