۰۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۱۵۷۹۶۹
عضو ارشد مجمع علمای شیعه پاکستان عنوان کرد:

شگفتی رییس جمهور پاکستان از استقبال بی‎نظیر پاکستانی‎ها از آیت الله خامنه‎ای

خبرگزاری رسا - عضو ارشد مجمع علمای شیعه پاکستان با اشاره به عشق ملت این کشور به نظام ولایت فقیه، از شگفتی رییس جمهور پاکستان از استقبال بی‎نظیر پاکستانی‎ها یاد کرد.
حجت الاسلام شيخ شبير حسن ميثمي


به گزارش خبرگزاری رسا، کنفرانس «تأثیر شهدای ملت جعفریه و انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی»، روز گذشته به ھمت دفتر رھبر شیعیان پاکستان و با شرکت صدھا تن از طلاب و روحانیان ھندی و پاکستانی در مشھد مقدس برگزارشد.

 

این کنفرانس با تلاوت قرآن کریم آغاز و سپس حجت الاسلام سید شاھنشاہ حسین نقوی، خطیب جمعه شھر کراچی پاکستان و حجت الاسلام شیخ شبیر حسن میثمی عضو ارشد مجمع علمای شیعه این کشور سخنرانی کردند.

 

حجت الاسلام میثمی در این کنفرانس گفت: من به شھیدان پاکستان و ایران و به خدمتگزاران دین اسلام درود می‎فرستم.


وی زندگی درعصر حاضر که عصر حیات مجدد اسلام است را برای خود افتخاری برشمرد و تاکید کرد: امام خمینی(رہ) با برپایی نظام اسلامی در این قرن، دین اسلام را مجددا احیا کرد.  


عضو ارشد مجمع علمای شیعه پاکستان ادامه داد: آدم‎ھایی که بصیرت خود را از دست بدھند حقایق بر آنان پوشیدہ می‎شود.


وی با بیان این که امروز در سراسر جھان آثار انقلاب اسلامی احساس می شود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران مقدمه انقلاب جھانی حضرت مھدی(عج) است. نظام ولایت فقیه نظامی با برکت است که مردم پاکستان به آن عشق می‎ورزند.


حجت الاسلام میثمی با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به پاکستان در دوران ریاست جمهوری ایشان و استقبال بی نظیر مردم، اظهار داشت: ژنرال ضیاء، رییس جمهور سابق پاکستان اعلام کرد که من با پول هم نمی‎توانستم این همه جمعیت را برای استقبال بیاورم./980/ب902/د

ارسال نظرات