۰۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۱۵۸۱۸۴
در شهریار؛

طلاب مکالمه انگلیسی و عربی را می‌آموزند

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهریار از آموزش مکالمه زبان انگلیسی و عربی به طلاب این مدرسه خبر داد.
ثبت نام زبان

حجت الاسلام مهدی افشار، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری کلاس‌های آموزش مکالمه زبان انگلیسی و عربی در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: این کلاس‌ها از روز سه شنبه هشتم اسفند ماه شروع شده است و استاد این کلاس‌ها دکتر رضویان و جناب آقای اردانی استاد زبان انگلیسی و حجت الاسلام جارچی، استاد زبان عربی هستند.

وی با اشاره به این‌که  این کلاس‌ها مورد استقبال طلاب قرار گرفته است و تعداد 45 نفر از طلاب در این کلاس ها شرکت می کنند گفت: هدف از تشکیل این کلاس‌ها ارتقای سطح علمی و زبان آموزی طلاب و همچنین ورود و بهره گیری آنان در عرصه‌های بین المللی است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهریار با اشاره به نیاز طلاب به زبان آموزی افزود: با توجه به شرایط امروز جامعه و موقعیت ایران در جهان و با توجه به این‌که طلاب یکی از اصلی‌ترین اقشار تاثیرگذار فرهنگی در جامعه هستند قطعا می‌توانند با یادگیری زبان در اشاعه ترویج اهل بیت علیهم السلام موثر باشند.

وی در پایان گفت: با توجه به این‌که عموم طلبه‌ها نوجوان و جوان هستند و از استعداد بالایی برخوردار هستند لذا تصمیم گرفته شد در کنار فرهنگ اهل بیت(ع)، کلاس آموزش مکالمه زبان برگزار شود تا طلاب همزمان با اتمام سطح یک در مکالمه مسلط شوند./9593/ت302/ص

ارسال نظرات