۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۵۸۶۵۰

آشیانه مهر در نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه

خبرگزاری رسا - انتشارات آشیانه مهر وابسته به مجمع جهانی شیعه شناسی با هشتاد عنوان کتاب در سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه حضور یافته است.
افتتاح سومين نمايشگاه تخصصي کتاب حوزه

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید روح الله دست تاران مسؤول غرفه انتشارات آشیانه مهر با بیان این که کتب با موضوع تشیع در بین خودمان نیز مظلوم است اظهار داشت: این انتشارات با کتاب های چاپ اولی همچون «شیعیان بحرین؛ استاد انصاری بویر احمدی»، «باید شیعه می شدم؛ ملامحمد شریف زاهدی»، «شیعیان عربستان؛ استاد انصاری بویر احمدی»، «مختار از دیدگاه اهل بیت (علیم السلام)؛ سید علی شفیع پور حسینی» و «آیات ولایت در قرآن شامل پنج جلد؛ حجت الاسلام سید محمد مرتضوی» در سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه حضور یافته است.

 

دست تاران گفت: در کتاب «شیعیان بحرین؛ استاد انصاری بویر احمدی»؛ تمام ابعاد جریان بیداری اسلامی در بحرین مورد بررسی دقیق قرار گرفته است و در این اثر بیش از 60 راهکار برای برون رفت از این شرایط پیشنهاد شده است، کتاب «مختار از دیدگاه اهل بیت(علیم السلام)- دکتر سید علی شفیع پور حسینی» نیز با توجه به پخش سریال مختارنامه در صدا و سیما که شبهاتی پیرامون این فیلم و مسائل مربوط به آن مطرح شد، تلاش می کند شخصیت مختار را با توجه به دیدگاه اهل بیت علیهم السلام تبیین کند.

 

وی کتاب های «باید شیعه می شدم» که حکایت زیبای شیعه شدن ملا محمد شریف زاهدی است، «برزخ و معاد از دیدگاه قرآن و روایات»، «مختار از دیدگاه اهل بیت(علیم السلام)» و «آیات ولایت در قرآن شامل پنج جلد» را از پرفروش ترین کتب این غرفه برشمرد.

 

مسؤول غرفه انتشارات آشیانه مهر  عدم وجود معیار درست جهت واگذاری غرفه، وجود اشکال در کارتخوان های بانکی، مناسب نبودن مکان و موقعیت نمایشگاه را از مشکلات و معایب نمایشگاه دانست.

 

مجمع جهانی شیعه شناسی در سال مبارک امیر المؤمنین امام علی (علیه السلام) پس از آنکه رهبر معظم انقلاب، سال (1380) را سال امام علی (علیه السلام) نامگذاری فرمودند و با احساس ضرورت معرفی هر چه بهتر فرهنگ الهی تشیع، به ندای رهبر اندیشمند خویش پاسخ عملی گفته و با همراهی گروهی از بزرگان حوزه و دانشگاه، مرکزی فراملّی در شأن و عظمت تشیع، با نام مبارک «مجمع جهانی شیعه شناسی»به صورت مستقل و به همت حجت الاسلام و المسلمین علی انصاری بویراحمدی تأسیس شد.

 

قابل ذکر است، سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه با 150 ناشر داخلی و خارجی، در 100 غرفه تا 15 اسفند در مجتمع فرهنگی امام خمینی قم برای بازدید علاقه مندان برپا خواهد بود./996/پ202/ق

ارسال نظرات