۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۱۵۸۹۰۴

پنجاه و سومین شماره هفته نامه ندای رسا چاپ و منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ پنجاه و سومین شماره هفته نامه تحلیلی، اطلاع رسانی ندای رسا با موضوعات فرهنگی، اجتماعی و حوزوی چاپ و منتشر شد.
پنجاه و سومين شماره هفته نامه نداي رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، پنجاه و سومین شماره هفته نامه تحلیلی، اطلاع رسانی ندای رسا با موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی و حوزوی چاپ و منتشر شد.

«سید نعمت الله جزایری سرسلسله بسیاری از علما است»، «احیای نام علما زمینه ساز تربیت صحیح نسل آینده است»، «گزارش دومین همایش سالانه کمیته‌های همکاری آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه خوزستان»، «پیشرفت ‌های علمی کشور نتیجه تلاش‌های بزرگان و علما است»، «برگزاری نخستین نشست سرای روزنامه نگاران اهواز»، «حضور وزیر ارشاد در مزار شهدای هویزه»، «خبر رونمایی از تمبر یادبود و کتاب زندگی نامه محدث کبیر علامه سید نعمت الله جزایری» و «تصویب راه اندازی دو دوره دکتری در دانشگاه شهید چمران اهواز» از مطالب درج شده در این شماره است.

در یادادشت این هفته با عنوان «مفاخر خود را بشناسیم و بهتر بشناسیم» خواهیم خواند: علامه جزایری از دانشمندانی است که به سرعت قلم و کثرت تألیفات شهرت دارند و به دلیل احاطه وسیع علمی تقریبا در تمامی زمینه ها به خلق اثر پرداخته اند. انوارالنعمانیه ایشان در شرح احوالات انسان از پیش از تولّد تا پس از مرگ است که به زبان های فارسی و انگلیسی نیز ترجمه شده است.

«بهره‌‌‌برداری از فاز نخست پروژه کابل دریایی ایران اروپا»، «عرضه الیاف ضد آلرژی با قابلیت جذب اشعه ماوراء بنفش از سوی محققان ایرانی»، «دو برابر شدن ظرفیت ترانزیت اینترنت کشور»، «تولید داروی ضد سرطان در دانشگاه شهید بهشتی»، «ابلاغ مصوبه اصلاح نرخ خدمات اینترنت پرسرعت»، «رونمایی از 45 فناوری پیشرفته در حوزه کشاورزی»، «افزایش عمر ماندگاری مواد غذایی با نانوکامپوزیت‌ ضدمیکروبی ساخت محققان کشورمان»، «اختراع ماده مقاوم‌سازی سازه‌ها»، «تولید نرم افزار چندرسانه ای خانواده ایرانی» و «موفقیت پیوند دست در کشور» اخبار و مطالب صفحه علم و فناوری پنجاه و سومین هفته نامه ندای رسا را تشکیل می دهد.

گفتنی است پنجاه و سومین شماره هفته نامه ندای رسا با صاحب امتیازی و مدیر مسؤولی سید علوان نجاتی موسوی، سردبیری پیمان علی نژاد و با همکاری هیئت تحریریه در هشت صفحه چاپ و منتشر شد.

لازم به ذکر است می توان مطالب کامل این هفته نامه را از پایگاه اطلاع رسانی ندای رسا به آدرس www.nedayerasa.ir دریافت کرد./9458/ن602/ق 

ارسال نظرات