۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۱۵۹۰۴۹

دوره تربیت مربی کودک و نوجوان حوزه علمیه خوزستان به کار خود پایان داد

خبرگزاری رسا ـ کارشناس اداره آموزش دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان از پایان یافتن دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب حوزه علمیه خوزستان خبر داد.
دوره تربیت مربی کودک و نوجوان حوزه علمیه خوزستان به کار خود پایان داد

حجت الاسلام محمد آل مبارک، کارشناس اداره آموزش دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: دوره تربیت مربی کودک و نوجوان که ویژه طلاب مدارس علمیه اهواز برگزار شد پس از دو ماه به کار خود پایان داد.  

حجت الاسلام آل مبارک خاطرنشان کرد: از آن جایی که ارتباط با مقاطع سنی و گروه های جامعه به ویژه قشر کودک و نوجوان از مهم ترین کار تبلیغی روحانیت است؛ از این رو با همکاری حجت الاسلام حقیقت، مدیر علمی تربیت مربی کودک و نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، دوره تربیت مربی کودک و نوجوان را در حوزه های شهرستان اهواز برگزار کنیم.

وی با اشاره به کلاس هایی که ویژه این دوره برگزار شده اند، گفت: روش های کلاس داری، اردو داری، روانشناسی، جامعه شناسی، اجرا کارگاه، تعلیم و تربیت و تکنولوژی تبلیغ از مهم ترین کلاس های دوره تربیت مربی کودک و نوجوان بوده اند.

کارشناس اداره آموزش دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان به مدت برگزاری این دوره اشاره کرد و افزود: این دوره به مدت ده هفته روزهای پنجشنبه و جمعه با حضور اساتید مجرب کشوری در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان برگزار شد.

وی در ادامه گفت: تعداد فارغ التحصیلان این دوره 21 نفر است که در پایان پس از دریافت پایان نامه از آنان با اهدای تقدیرنامه و گواهی پایان دوره تقدیر به عمل خواهد آمد.

حجت الاسلام آل مبارک با اشاره به ظرفیت و استعداد موجود در فارغ التحصیلان این دوره، اظهار داشت: خوشبختانه به سبب ظرفیت و استعداد بالای طلاب شرکت کننده در زمینه تعلیم و تربیت کودک و نوجوان، به کارگیری آنان در برنامه های فرهنگی، مذهبی با مخاطب کودک و نوجوان امکان پذیر خواهد بود./9458/ت302/ب

ارسال نظرات