۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۱۵۹۱۹۸
اسماعیل هنیه:

کشورهای اسلامی برای حمایت از قدس در برابر اشغالگران اقدام جدی کنند

خبرگزاری رسا ـ نخست وزیر دولت قانونی فلسطین از همه کشورهای اسلامی خواست برای حمایت از شهر قدس و مسجد الاقصی در برابر توطئه اشغالگران صهیونیست اقدام جدی کنند.
اسماعيل هنيه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، اسماعیل هنیه، نخست وزیر دولت قانونی فلسطین در نامه‎ای به نخست وزیر مالی از کشورهای عربی و اسلامی و جامعه بین المللی خواست برای حمایت از شهر قدس و مسجد الاقصی از توطئه اشغالگران تلاش بیشتری کنند و از فلسطینیان در مقاومت و حفاظت از میراث و هویت فلسطین پشتیبانی کنند.

 

در این نامه که از سوی هیأت دولتی حماس برای نخست وزیر مالزی به کوالالامپور برده شده، آمده است: فلسطینیان هیچ گاه از حقوق ثبات و مشروع خود دست بر نخواهند داشت و راه خود را به هر قیمتی برای بازگشت سرزمین فلسطین به صاحبانش ادامه می‌دهند.

 

اسماعیل هنیه درباره خطراتی که شهر قدس و مسجد الاقصی به دلیل اقدامات اشغالگران با آن روبه رو است هشدار داد که از جمله آن به بیرون راندن شهروندان فلسطینی، تخریب خانه‎هایشان، باطل کردن کارت شناسایی آنها، تغییر جلوه‎های اسلامی این شهر مقدس و یهودی سازی آن اشاره کرد.

 

وی تأکید کرد: اشغالگران به دنبال تحریف وقایع تاریخی هستند که ثابت می‌کند شهر قدس کاملا اسلامی است و متعلق به مسلمانان است./980/ب102/د

ارسال نظرات