۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۱۵۹۶۳۱
امام جمعه مسجد سلیمان:

دشمن با پوشش اسلامی به جنگ اسلام آمده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مسجد سلیمان گفت: علمای شیعیان با محکوم کردن اقدام بی شرمانه دشمن علیه مردم پاکستان، مقابله راسخی را با فرقه وهابیت داشتند.
حجت الاسلام صادق اميني، امام جمعه مسجد سليمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام صادق امینی، امام جمعه مسجد سلیمان، صبح امروز در تجمع طلاب خوزستان در محکومیت کشتار شیعیان پاکستان، اظهار داشت: امروزه دشمنی های مختلفی علیه مسلمانان به ویژه محبان اهل بیت(ع) در جهان می شود که سرکرده این دشمنی ها دولتمردان غربی هستند.

وی تصریح کرد: روز قدس سال گذشته مردم پاکستان برای همدردی با ملت مظلوم فلسطین و دفاع از آرمان های اسلامی به خیابان ها آمده ولی با خشونت و انفجار سلفی ها مواجه شدند و بیش از 80 نفر در این انفجار به شهادت رسیدند.

امام جمعه مسجد سلیمان همچنین با بیان این که مردم شیعه پاکستان با وجود تهدید ها و تحریم های مختلف از سوی سلفیان تندرو به مذهب اهل بیت(ع) پایبند هستند، تأکید کرد: بصیرت و پیروی از مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) مهم ترین عامل برای مقاومت شیعیان پاکستانی مقابل وهابیان است.

حجت الاسلام امینی با تأکید بر مواضع علما و مراجع دینی پیرامون تهدیدهای دشمن، بیان داشت: علمای شیعیان با محکوم کردن اقدام بی شرمانه دشمن علیه مردم پاکستان، مقابله راسخی را با فرقه وهابیت داشتند.

امام جمعه مسجد سلیمان با اشاره به گفته وهابیت مبنی بر این که «ما اجازه نمی دهیم مذهب تشیع در کشورهای پاکستان و افغانستان گسترش یابد» خاطرنشان کرد: فرقه وهابیت این خیال باطل را به گور می برد؛ چرا که امروزه شاهد هستیم علمای بزرگ تسنن با کشف حقیقت به مذهب اهل بیت(ع) می پیوندند.

وی با تأکید بر این که در برهه کنونی دشمن به حقیقت دین اسلام پی برده است گفت: نظام سلطه با مشاهده گسترش دین اسلام با پوششی اسلامی به جنگ این دین مبین آمده است.

استاد حوزه علمیه خوزستان نابودی قرآن کریم را از دیگر اهداف دشمن عنوان کرد و افزود: دشمن با قرآن سوزی های مختلف، اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص) و ساخت فیلم های اهانت آمیز علیه اسلام خواستار نابودی شرعیت اسلامی است.

امام جمعه مسجد سلیمان با بیان این که دشمنان با پیاده سازی ترفند های مختلف علیه اسلام درصدد نشان دادن اسلامی دروغین است، تأکید کرد: آمریکا با تولید فیلم های خشن با موضوعات اسلامی می خواهد اسلامی را به مردم جهان معرفی کند که خونخواری و خشونت حرف نخست را در این دین می زند.

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر نقش بصیرت در تحولات کنونی تصریح کرد: امروز باید بصیرت سیاسی و اجتماعی خویش را از هر زمان بالا ببریم؛ چرا که فتنه های مختلفی از سوی دشمن طراحی و اجرا می شود./9458/پ202/ب

ارسال نظرات