۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۵۹۷۹۸
آیت الله صافی گلپایگانی:

مرحوم موسوی لاری به دور از مقامات دنیوی، متواضعانه به وظیفه دینی خود عمل کرد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در پیامی ارتحال آیت الله موسوی لاری را تسلیت گفت و تاکید کرد: او در عین حال عالمی وارسته بود که بدون سر و صدا و دور از مقامات ظاهری دنیوی، متواضعانه به وظیفه‌ بزرگ دینی خود عمل کرد.
حضرت آيت الله لطف الله صافي گلپايگاني

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله صافی به مناسبت درگذشت آیت الله حاج سید مجتبی موسوی لاری پیام تسلیتی صادر کرد.
متن پیام این مرجع تقلید به این شرح است:

بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم بزرگوار، دانشمند فرزانه، محقق عالی مقام، حضرت حجة الاسلام و المسلمین آقای حاج سید مجتبی موسوی لاری، رضوان الله تعالی علیه، موجب تأثر و تأسف گردید.


آن فقید سعید یکی از استوانه‌های علم و تحقیق و پژوهش در عرصه‌ی فرهنگ نورانی اسلام و ولایت مطلقه‌ی حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام بود که خدمات فراوانی را به مکتب اهل بیت علیهم السلام ارائه نمود و بسیاری از طالبان حقیقت را به راه مستقیم هدایت کرد.


او در عین حال عالمی وارسته و مُخلّق به اخلاق حسنه و دارای کمالات و فضائل بلند انسانی بود که بدون سر و صدا و دور از مقامات ظاهری دنیوی، متواضعانه به وظیفه‌ی بزرگ دینی خود عمل می‌نمود.


فقدان شخصیت او ثلمه‌ای برای اسلام و تشیع می‌باشد. اینجانب رحلت این عالم بزرگوار را به حضرات علمای اسلام و اهالی شریف استان فارس به ویژه لارستان و خاندان مکرّم آن مرحوم و آقازاده‌ی فاضل و محترم ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن فقید سعید علوّ درجات و رحمت الهی وبرای بازماندگان مکرّم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

26 ربیع الثانی 1434
لطف الله صافی
/971/د102/ج

ارسال نظرات