۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۱۶۰۰۶۹
دبیر مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

پاکستان در سخت‎ترین دوران تاریخ خود قرار دارد

خبرگزاری رسا - دبیر مجلس وحدت مسلمین پاکستان کشتار شیعیان و انفجار در مسجد حشتیه اھل سنت را به شدت محکوم کرد و گفت: پاکستان در سخت‎ترین دوران تاریخ خود قرار دارد
حجت الاسلام عبد الخالق اسدي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبد الخالق اسدی، دبیر مجلس وحدت مسلمین در ایالت پنجاب پاکستان در نشست خبری روز گذشته که در دفتر این مجلس در لاهور برگزار شد ھدف کشتار پیروان مذاھب مختلف در پاکستان را جنگ افروزی مذھبی و قبیله‎ای دانست.

 

وی امنیت پاکستان را مدیون فداکاری و از خود گذشتگی شیعیان توصیف کرد و گفت: شیعیان با صبر و شکیبایی و پرھیز از عکس العمل مشابه تروریست‎ها برای تأمین امنیت پاکستان تلاش می‎کنند.

 

حجت الاسلام اسدی کشتار شیعیان شھر کراچی و انفجار در مسجد حشتیه اھل سنت را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: پاکستان در سخت‎ترین دوران تاریخ خود قرار دارد، اما شیعیان همانند گذشته در جهت برقراری ثبات در این کشور نقش مهمی ایفا می‎کنند.


دبیر مجلس وحدت مسلمین، ھدف از نسل کشی شیعیان در پاکستان را تلاش برای آواره ساختن آنان عنوان کرد و ادامه داد: کراچی به دلیل ناتوانی دولت در تأمین امنیت به پایگاہ تروریست‎ها مبدل شده است.

 

وی بعضی از نیروھای امنیتی پاکستان را به توطئه شوم علیه شیعیان این کشور متھم کرد و خاطر نشان ساخت: پاکستان گھوارہ امنی برای شھروندان پاکستان بود، اما مشتی تروریست با حمایت از استکبار جھانی، سراسر کشور را گروگان گرفته‎اند./988/ب902/د

ارسال نظرات